Jocken Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Har följt hela bäver-konversationen från början. För er som inte vet vad och vem bävern är så sammanfattar jag det hela: En kille tog sig friheten att onanera under sin sovsäck då han titta på en p-rulle (fullscreen till och med). Några som satt bakom honom hade en kamera, ni förstår nog. Lite senare fick 5000 datorspelande ungdomar se denna kille, sitta med sin sovsäck och man såg tydligt att han vibrerade. Dom spelade alltså upp filmen på bigscreen. Efter det skapades det kanaler i den takt barn i afrika får aids, om just "Bävern." Lite länkar: Hans lunar Fake aftonbladet artikell Ladda ned filmen här satir fansida Fansite 2 http://gnuserver.mine.nu/~jakob/baver/bavern_filer/killen.jpg Redigerad 30 november, 2003 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Joo, jag har en film på han ! Fan vad synd det är om honom ! Ska fan till DH nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ush runka för 5000 pers. Tror jag ska till DH och göra samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 hehe, jag skulle just göra tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Hahaha.. oj va kul.. Måste nästan gå och trakassera honom på lunar Han har ju inte borstat tänderna heller... mycket stygg pojke det här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Det enda som fattas nu är ett tv framträdande . Nej men jag tycker denna tråd borde bli låst, det är ingen som tjänar på att trakassera folk och det är definitivt ingen som tjänar på att bli trakasserad. Redigerad 30 november, 2003 av sirar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Laddar ner hela filmen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Haha fan vad kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Det enda som fattas nu är ett tv framträdande . Nej men jag tycker denna tråd borde bli låst, det är ingen som tjänar på att trakassera folk och det är definitivt ingen som tjänar på att bli trakasserad. Oj vad roliga vi var här. Om DH admins spelar upp den på bigscreen vågar nog inte våra moderatorer låsa denna tråd...trots allt kallas det humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Vision Crew frågade "bävern" innan de spelade upp den, han sa att det var ok Vilken otrolig stämning det var i Elmia under den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 va är DH? dreamhack eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 ja, DH är dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Vision Crew frågade "bävern" innan de spelade upp den, han sa att det var ok Vilken otrolig stämning det var i Elmia under den tiden var du där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 öh.. ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Haha.. kollade hans lunar precis.. klockan är 00:20 och han har snart 4000GB inlägg. När jag var där idag vid 1-tiden hade han 2200 inlägg om jag inte minns helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Vision Crew frågade "bävern" innan de spelade upp den, han sa att det var ok Vilken otrolig stämning det var i Elmia under den tiden Hehe, man kunde nästan tro att taket skulle lyfta när alla 5000pers stog och skrek "BÄVERN! BÄVERN!".. Det är minnen man aldrig kommer glömma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts