Green_Goblin Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 när jag sätter PLAY skivan och trycker på ikonen så står de: Wrong insert. insert the vice city PLAY cd. och jag har bevis att jag har orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) när jag sätter PLAY skivan och trycker på ikonen så står de: Wrong insert. insert the vice city PLAY cd. och jag har bevis att jag har orginal Finns nog inget annat val än att installera om... EDIT: ... eller så är CD-skivan jä*ligt repad! Redigerad 30 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) E du säker på att det e CD två då??? *edit* va inget *edit igen* Gör som Arman sa Redigerad 30 november, 2003 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ladda ner en patch som gör att du kan spela utan skiva( jag gör detta ), som finns på gtasajtens patch sida för vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 juste de fanns en patch på skivan tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Du har laddat ner det eller hur . Du får cracka det Då går det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tror det ligger en patch på orginal skivorna med? Inte för att jag har en sådan men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts