Bubbli Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jag har hört att man kan möblera om, kan man det och isåfall hur??? När jag börja köra VC så va det första rummet man har på ett sätt med sängen på ett "insjunket" ställe men sedan så körde jag en annan save fil jag laddade ner och då undra jag hur man gör??? SVARA PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Nej, man kan inte möblera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jo, om man är kunnig i mapping!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 lol! Grand Theft Sims eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Håna mig inte jag läste det i en PCGamer håna dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Du måste kunna maping för att "möblera om" läs Hultans guide i modding forumet så lär du dig lite Man behöver ju inte skratta åt folk som gör lite fel Pico: lol Grand Theft Sims. Grand Theft Sims: Vice pary. Grand Theft Sims: Hot date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 HAHAHAHAAAAAAA GTA sims!! HAHAHAAA de va fanemej det roligaste ja hört på läääänge! LOL LOL LOL LOL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts