Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 hej nu har jag tre till fråga var finns det båtar? finns det ingen "in-game" karta som i Mafia? kan man öppna stängda dörrar? 1. Vid flygplatsen eller vid Asuka på andra ön 2. Nej 3. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Båtar finns nedanför Azukas lägenhet. Vilken slgs karta tänker du på?? Inte på hus!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Båtarna finns längs med kanten vid vattnet, det finns ingen in game karta och om du menar att gå in i hus så går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 1. Vid flygplatsen eller vid Asuka på andra ön 2. Nej 3. Nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ställen där båtar finns: *Bryggorna vid Asukas ställe. *Startbanan som går ut i vattnet på flygplatsen. *Trasiga bryggan vid Donalds skyskrapa(endast uppdrag). *Bryggan vid Callahan Bridge(endast uppdrag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 . stängda dörrar går att öppna, men inte låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Kan du säga några stängda dörrar som ej är låsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Kan du säga några stängda dörrar som ej är låsta? alla bildörrar är stängda!!! men bara en del är låsta stängda och låsta är inte samma sak!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 alla som man tar e stängda men man öppnar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 alla som man tar e stängda men man öppnar dom! Inte om dom e öppna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 hej nu har jag tre till fråga var finns det båtar? det finns båtar där man får första uppdragen av azuka aldeles nere vid vattnet och vid flygplatsen ssv vid start banan står det en polis båt och en ''speeder'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 7 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag har letat runt flygplatsen överallt men det finns ingen båt där Och jag vet inte var Asukas (eller hur det stavas) ställe är. Kan inte någon ringa in Asukas ställe på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload4/staunton.jpg här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 jag har letat runt flygplatsen överallt men det finns ingen båt där Och jag vet inte var Asukas (eller hur det stavas) ställe är. Kan inte någon ringa in Asukas ställe på en karta? Speedern på flygplatsen står längst ut på ena startbanan och en polisbåt står ganska nära själva flygplatsen på andra startbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts