Memphis Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Eller har jag bara sett i syne? Tror det var BTB eller nån som visa biler från VC där man körde Audi urQuattro, lambo, 2fast2furious. nån som har en länk? Orkar inte sitta å tanka ner bil efter bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 RealGTA VC (från skaparen till RealGTA3) är fortfarande under utveckling vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Gå in på www.codenamevice.com eller ladda ner många bilar på samma gång..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 6 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 RealGTA VC (från skaparen till RealGTA3) är fortfarande under utveckling vad jag vet. Har du nått datum när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts