EikichiOnizuka Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Jag köpte nätverksadaptern till Playstation 2 idag, det var lite krångel i början men nu funkar det, och jag vill ha vänner på min lista. Det skulle vara skitroligt om någon som har det kunde säga sin tag (nickname) till mig. Jag har för närvarande bara Socom: U.S Navy Seals! Då kan ju vi kanske bilda en klan och lite vise versa. Berätta gärna din MSN om du har någon också! *EDIT* Detta handlar om Playstation 2 online spelande alltså! Lägg gärna till mig också , "Chelle" kallas jag. Redigerad 30 november, 2003 av EikichiOnizuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Du borde kanske skriva att det gälde PS2. Visserligen snackade du om Socom, men alla kanske inte vet att det är ett PS2-exklusivt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tjena Tobbe , jag e ju han som gjorde den där klanen på MTA duvet! (The Don) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tjena Tobbe , jag e ju han som gjorde den där klanen på MTA duvet! (The Don) VM? Jag ska skaffa Nätvärksadapter när det har kommit mer spel som stöder multiplayer. NFSU är ju en början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Exakt , och dessutom finns ju T.H.U.G (Tony Hawks Underground) också, har man EyeToy kan man ju ta bild på fejan och lägga in på sin gubbe. Funderar på att köpa det , även om jag aldrig har gillat skateboard spel så mycket. *EDIT* Japp VM! du var ju också med Redigerad 30 november, 2003 av EikichiOnizuka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jag fixar snart en adapter. Vad är det som är så svårt i början? att koppla in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 *EDIT* Japp VM! du var ju också med tycker vi ska återupliva den Clanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 tycker vi ska återupliva den Clanen Tycker jag med. Men det var svårt för mig , jag ha Bostream och mitt DNS funkade inte i början. Sen råkade vi se att det var routern som knasade upp sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tycker jag med. Men det var svårt för mig , jag ha Bostream och mitt DNS funkade inte i början. Sen råkade vi se att det var routern som knasade upp sig. Men det är ju knappt några som kör MTA längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 jag heter mutafukaz lite barnsligt jag vet fast ska bli medlem i en clan sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 jag heter mutafukaz lite barnsligt jag vet fast ska bli medlem i en clan sorry Vad snackar du om? Att du ska bli medlem i en klan? Har nån frågat dig om du vill vara med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Trony e mitt nick!!!! Men hur f*n lägger man till vänner i en lista?och vilken lista? Alfiero_Zanotto@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 jag heter TreZZ ... min msn är philipsorrentino@hotmail.com men vilken jäkla lista snackar du om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 1 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ni använder ju "cENTRAL STATION" och trycker på en liten gubbe vid det stora frågetecknet för att lägga till vänner!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 5 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Ska nog köpa Medal of Honor : Rising Sun strax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag köpte också nätverks adaptern nyligen, det ända spelat jag hade att spela online var THPS 3....Nån som spelar det online??? Tänker nog köpa everquest online adventures, verkar kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts