Mikolan Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Gudfadern Pulp Fiction Matrix Battle Royale Ghost In The Shell Kill Bill Hitta Nemo m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Pulpan så klart!! (Pulp Fiction) Har både collectors edition-DVD:n och collectors edition-soundtracket!! Såg på Filmkrönikan igår (förrgår kanske det var?) och Orvar var inte direkt överpositiv till Quentin Tarantinos nya film Kill Bill Volume 1 (Volume 2 går upp i januari tror jag), en trea bara och han lät besviken... Men man måste gå och se den i alla fall, biopremiär på onsdag! Håller me till 98,5% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Dom bästa filmerna jag har sett är The usual suspects lost Higway och snatch True romance(Har collecters edition 2-disc) är ochså jävligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 From Dusk Till Dawn är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Fan jag glömde den. det är en klasiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Min favoritfilm är 2Fast 2Furious. Det är en av skönaste bilfilmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Full metal Jacket får man ju inte glömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Lejonkungen och Skönheten & Odjuret.. Kommer alltid kunna titta på dom hur många ggr som hällst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 En vampyrs bekänelse är en fruktansvärt bra film jag har den på DVD.Men dom fördömdas drotning var en besvikelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 American psycho är ju också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Lejonkungen och Skönheten & Odjuret.. Kommer alltid kunna titta på dom hur många ggr som hällst.. skämtar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 skämtar du?? Absolut inte.. Disney filmer är fan det bästa som finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 vist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 vist Japp.. Och kom inte och säg att du aldrig har kollat på Disneyfilmer för då slår jag ner dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "Boyz N Da Hood" och "28 dagar senare" är två bra filmer Btw. en film som suger så hårt är "Charlies angels: full throttle" jag hyrde den förut i år, jag kunde inte fan se hela filmen! Den sög så hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 "Boyz N Da Hood" och "28 dagar senare" är två bra filmer Btw. en film som suger så hårt är "Charlies angels: full throttle" jag hyrde den förut i år, jag kunde inte fan se hela filmen! Den sög så hårt w0rd Boyz N da hood är bra.28 dagar senare är okså bra.Charlies angels är fan den sämsta jävla gay film jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts