Pico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Haha, det tecknade är ju inte så långt, bara 10 minuter! Och blodigt är et ju också! Och det är kul när det är överdrivet mycket blod! Fast det svartvita är en skam mot våldsfilmer! För övrigt så ser jag fett fram emot Volym 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) Menace II Sociaty Scarface The Sting (blåsningen) Shogun Assasin Redigerad 1 december, 2003 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 The Sting (blåsningen) Ja, den e skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 E.T. är en mycket bra film. Badtaste är en komisk film (av samma kille som har gjort Braindead) och så Princess Mononoke. Peter Jacksson!(Har sen dess inte gjort nått speciellt...bara filmatiserat Tolkiens ringen trilogi...inget särskilt med andra ord...inet namn på allas läppar.) den grymmaste fajten är svartvit, helt utan anledning Den tilläts inte gå upp på bio i USA annars(Konstig mentalitet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Måste va The Killing Fields och Deer Hunter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Själv tycker jag:Hot Shots 1, Hot Shots 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Peter Jacksson!(Har sen dess inte gjort nått speciellt...bara filmatiserat Tolkiens ringen trilogi...inget särskilt med andra ord...inet namn på allas läppar.) Den tilläts inte gå upp på bio i USA annars(Konstig mentalitet) Japanska versionen är våldsammare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 lett the fast and the furiost.. måpste se 2 fast 2 furios.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Hur kan ni glömma: The Killing Fields Deer Hunter The Killing Fields har fått 3 Oscar och Deer Hunter 5 Oscars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Debbi does dallas är rättså bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Hur kan ni glömma: The Killing Fields Deer Hunter The Killing Fields har fått 3 Oscar och Deer Hunter 5 Oscars! Måste du säga det 2 gånger eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 (redigerad) Goodfellas är en riktigt bra film! Så kan man ju inte glömma GTA:Vice City:s inspirationskälla, Scarface (tack, Hultan ) Redigerad 4 december, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jaa, Gudfadern är den bästa IMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Nyckeln till frihet är riktigt bra visst är det den som handlar om två personer som sitter i fängelse, och den ena ger den andra typ allt han vill ha... sen får han en hammare och börjar gräva en tunnel som han döljer under en affichs?? Den är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 visst är det den som handlar om två personer som sitter i fängelse, och den ena ger den andra typ allt han vill ha... sen får han en hammare och börjar gräva en tunnel som han döljer under en affichs?? Den är riktigt bra! Ja, det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 mina favorit filmer är: braveheart matrix (ettan) har inte sett 3an, sagan om ringen filmerna. starwars filmerna gladiator kommer inte på fler just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Är det den då tjejen dras in i TV:n ? och sen ett träd som rör sig utanför pojkens rum? Den är iaf lite konstig Hon som spelar morsan i den filmen vart mördad efter att filmen blivit fördig. Ja de stämmer aldeles utmärkt. är du säkre på att hon dog sen... JAg har hört att det ska finns fler polter gheist filmer, men et kan ju vara andra skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Spy hard är bra. Braindead är också bra. Scary Movie ÄGER exakt scarry movie rokkar fan! det är min humor...thirtheen ghosts och darkness falls e me bra tandfen i darkness falls ä inte så snäll...hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Min är Sagan om de två tornen men om en månad är favoriten Sagan om konungens återkomst Gillar du sagor? Detta är samma sak... Jävla sience fiction, se Pulp Fiction. ---> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Ja de stämmer aldeles utmärkt. är du säkre på att hon dog sen... JAg har hört att det ska finns fler polter gheist filmer, men et kan ju vara andra skådespelare. Japp det är en ny skådespelare.. i 2:an tror jag det är(?) Och snubben som mördade henne går ju på fri fot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts