Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Japp det är det, du verkar ju vara påläst Njaaa, jag såg den en gång när vi åkte buss ! Jag tycker den är jävligt bra, iaf när han står uppe på scen och berättar om den nya drogen och alla jublar ! Det är fan bäst i hela filmen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 min favorit film är hmmmm jo just det The 51st State Den är så jävla bra Ja, den är rätt bra. "I said take care of him, not take care of him". (Blir lite skumt när man skriver det. ) Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ja, den är rätt bra. "I said take care of him, not take care of him". (Blir lite skumt när man skriver det. ) Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. Nä det finns ju inte mycket kvar av honom men, roligast är när nazist ledaren försöker bråka med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ja, den är rätt bra. "I said take care of him, not take care of him". (Blir lite skumt när man skriver det. ) Fast slutet förstör mycket, när han exploderar så rummet är helt rött och inga delar finns kvar av honom. Det är bara ett hel-blodigt rum. "I said take care of him, not take care of him". När han har skjutit kemisten och gömt han i bagageluckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Three Kings är en bra ActionKomedi LoL den är ju inte "lite" brutal i början.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Three Kings är en bra ActionKomedi LoL den är ju inte "lite" brutal i början.... Scary Video är bra (inte scary movie!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jag kan hålla med om att Scary Movie är bra men Braindead är ju så kass, BLÄ säger kag bara Tycker du att Braindead är kass!? Den är ju as skööön! Dom där döingarna (?) som hånglar med varann? -KUL När han tar gräsklipparen och malar den alla? - KUL När mamman äter upp honom i slutet? -KUL (För att det är så dåligt gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OtZman Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Spy hard är bra. Braindead är också bra. Scary Movie ÄGER E.T. är en mycket bra film. Badtaste är en komisk film (av samma kille som har gjort Braindead) och så Princess Mononoke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Three Kings är en bra ActionKomedi LoL den är ju inte "lite" brutal i början.... Ja den är bra. Snubbarna inne i huset har fullt av datorer (Fattiga Talibaner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Okej... här kommer mina:Midnight ExpressSagan om Ringen-filmernaScarfaceTaxi DriverTerminator-filmernaThe UntouchablesJFKJurassic ParkTillbaka Till FramtidenMagnoliaPulp FictionLivet är underbart... och hur kan ni glömma: GUDFADERN Redigerad 1 december, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 E.T. är en mycket bra film. Badtaste är en komisk film (av samma kille som har gjort Braindead) och så Princess Mononoke. Han har ju gjort LOTR (eller vafan det heter) också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Blow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Top fly är rätt bra (Elijah wood) och så klart american pie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Mina Favoritfilmer är nog Taxi Driver och Pulp Fiction... Bara så coolt när Robert De Niro spänner sig framför spegeln i Taxi Driver... "You talkin to me? , You talkin to ME? Well there is no'ne here! Well who t'ha hell are you talikin to then?" Och Pulp Fiction är cool hela filmen igenom, behöver nog inte säga så mycket mer om den.. Sen gillar jag back To The Future filmerna också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Nåra bra filmer Terminator är rätt bra "I be back" så kör han in med bilen i polisstationen och börjar döda alla där inne, så jädra skönt. Ghetto Blaster "should i wear this shos, whit this uzi" Leon Kommer inte på något mer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Polter Gheist Jag har ingen aning om hur det stavas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Polter Gheist Jag har ingen aning om hur det stavas! Är det den då tjejen dras in i TV:n ? och sen ett träd som rör sig utanför pojkens rum? Den är iaf lite konstig Hon som spelar morsan i den filmen vart mördad efter att filmen blivit fördig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Spy hard är bra. Braindead är också bra. Scary Movie ÄGER Braindead äger stjärt! Så in i helvetes blodig! Kill Bill är bra också... lol och såklart Violent Shit III Infantry of Doom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Strul är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Pulpan så klart!! (Pulp Fiction) Har både collectors edition-DVD:n och collectors edition-soundtracket!! Såg på Filmkrönikan igår (förrgår kanske det var?) och Orvar var inte direkt överpositiv till Quentin Tarantinos nya film Kill Bill Volume 1 (Volume 2 går upp i januari tror jag), en trea bara och han lät besviken... Men man måste gå och se den i alla fall, biopremiär på onsdag! rekomenderar dig inte att betala för att se den, helt sjuk... för det första, det måste varit rea på röd färg, länge sen jag såg nån mer överdrivet blodig film. för det andra, en lång del i fimen är tecknad, orka se på det... och för det tredje, den grymmaste fajten är svartvit, helt utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts