epix Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad är eran favoritfilm? Min är Romeo Must Die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Alla Helgons Blodiga Natt (1978) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Alla Helgons Blodiga Natt (1978) :"> min e "kellys hjältar"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Min är Sagan om de två tornen men om en månad är favoriten Sagan om konungens återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) min favorit film är hmmmm jo just det The 51st State Den är så jävla bra Redigerad 30 november, 2003 av Mika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Sagan om de två tornen. Så jävla grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Den var svår... Nu måste jag tänka... (jobbigt ) "Snatch" och "Nakna pistolen" är ju lungt dom bästa komedierna som finns. "Saving Private Ryan" är ju en väldigt bra krigsfilm... "Nyckeln till frihet" är ju lungt den bästa draman som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 8 Mile tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 "Nyckeln till frihet" Den är bara så bra! Har sett den om och om igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 The Untouchables (1987) är nog min absoluta favoritfilm. Det är en maffiafilm som utspelar sig på 30-talet och handlar om hur polisen efter mycket arbete slutligen får maffibossen Al Capone inburad, den är alltså verklighetsbaserad. Miljön i filmen påminner väldigt mycket om Mafia och storyn är fantastiskt bra för att inte tala om alla stora skådisar i huvudrollerna, Kevin Costner, Sean Connery m fl. Om ni inte har sett den så se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 "Nyckeln till frihet" Den är bara så bra! Har sett den om och om igen.. Du vet när den där snubben ska hämta "något" från den där metalburken i muren i slutet, så ligger det ju ett brev i burken. Första gångne jag såg filmen var det på en liten tv och man såg inte brevet i burken så bra, så jag trodde burken var tom. Alltså att han det handlar om hade lurat ditt snubben för att luras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Du vet när den där snubben ska hämta "något" från den där metalburken i muren i slutet, så ligger det ju ett brev i burken. Första gångne jag såg filmen var det på en liten tv och man såg inte brevet i burken så bra, så jag trodde burken var tom. Alltså att han det handlar om hade lurat ditt snubben för att luras. ... Sen är Bossen på fängelset sjukt feg.. Tar självmord innan polis kommer in. Först siktar han på dörren sen i munnen på sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Nyckeln till frihet är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Spy hard är bra. Braindead är också bra. Scary Movie ÄGER Redigerad 30 november, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Spy hard är bra. Braindead är också bra. Scary Movie ÄGER Jag kan hålla med om att Scary Movie är bra men Braindead är ju så kass, BLÄ säger kag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Såklart sagan om ringen och två tornen Och snart konungens återkomst också Redigerad 30 november, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 min favorit film är hmmmm jo just det The 51st State Den är så jävla bra Är det den filmen där de gör knark av lagliga grejjer och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Blue Streak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Pulpan så klart!! (Pulp Fiction) Har både collectors edition-DVD:n och collectors edition-soundtracket!! Såg på Filmkrönikan igår (förrgår kanske det var?) och Orvar var inte direkt överpositiv till Quentin Tarantinos nya film Kill Bill Volume 1 (Volume 2 går upp i januari tror jag), en trea bara och han lät besviken... Men man måste gå och se den i alla fall, biopremiär på onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Är det den filmen där de gör knark av lagliga grejjer och sånt ? Japp det är det, du verkar ju vara påläst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts