Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Efter att ha surfat lite och svarat lite fråger undrar jag vart man kan ladda ner program så man gör egna bilar //taksam för alla svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Zanoza Modeler e ganska bra att börja me om du ska modelera. Sen ska du ladda hem ett filter till VC osså som ja inte vet var man kan ladda hem... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Shyst!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swip21 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 hej.. jag har också laddat hem programet.. men vet ej så mycket hur man gör.. finns de inten manual på svenska? eller på bra engelska??? // stefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 jag laddade också hem det programmet för ett tag sen men fatade nada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 hej.. jag har också laddat hem programet.. men vet ej så mycket hur man gör.. finns de inten manual på svenska? eller på bra engelska??? // stefan men nödvändigt och dra upp en gammal topic! det finns för fan 1000 likadana i modding!! tänk nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swip21 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 ja men detta var den ända som hadde zanoza ordet i sig :S men länka mig till ett annat forum som ni har länkar till en bra guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 du har inte sett modding forumet då? testa söka på z-modeler /zmodeler eller nåt http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=17486 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 by the way... e inte det gär liiiiiiiite fel forum för zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2004 tänkte detsamma, men räknade med att den skulle låsas pga åldern ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts