Barracuda Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Det skulle vara roligt om någon ville skicka in era ögonstenar eller någon bil ni tagit ner. jag har ett ganska bra tips till screenshots ta hem den bifogade filen(en trainer till GTA3) och lägg den i din VC mapp starta spelet och när du vill ta foto tryck SHIFT+U. bilderna hamnar där du har trainern. Man kan ta hur många bilder som helst, klart bättre än att trycka på "print screen" osv. EDIT: man måste lägga denna i gta3 om man nu har det.Ultimate_Trainer_3.5.exe Redigerad 4 december, 2003 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad är det (kan du länka mig dit)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Shyst!!!!!!!!!! min kompis undrar om du kan någon länk till att ladda ner färdiga bilar( det ÄR min kompis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Shyst!!!!!!!!!! min kompis undrar om du kan någon länk till att ladda ner färdiga bilar( det ÄR min kompis) finns överallt: gta3mods.net titta i länk arkivet på gtasajten, orkar inte länka me du bör hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jovisst, zmodeler tar nog ett tag för mig att förstå mig på, men det brukar lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Shyst!!!!!!!!!! min kompis undrar om du kan någon länk till att ladda ner färdiga bilar( det ÄR min kompis) här & här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts