Foo Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 När min kompis gick in i en BF-Injektion körde den iväg men han stod kvar på vägen. Sedan börjad man se ur den förarens perspektiv och man kan se exakt vart han åkar utan att ens vara med i bilen. snacka om bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 När min kompis gick in i en BF-Injektion körde den iväg men han stod kvar på vägen. Sedan börjad man se ur den förarens perspektiv och man kan se exakt vart han åkar utan att ens vara med i bilen. snacka om bugg kul... en gång så körde jag full fart med PCJ 600 rätt in i ett hus, sen blev allting helt konstigt och sen kom jag till stranden som ligger på den andra banan... snacka om bugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 kommer ihåg då man köra AAAAAS fort gå gta, rätt in i en vägg, man barra studsade en meter typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 När min kompis gick in i en BF-Injektion körde den iväg men han stod kvar på vägen. Sedan börjad man se ur den förarens perspektiv och man kan se exakt vart han åkar utan att ens vara med i bilen. snacka om bugg Det har aldrig hänt mig men polis helikoptrarna kör utan förare vilket e lite störigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 när jag trimmade min hermes satt hjulen tre meter upp i luften och när jag gick in i den välte bilen, den var lite lätt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 När min kompis gick in i en BF-Injektion körde den iväg men han stod kvar på vägen. Sedan börjad man se ur den förarens perspektiv och man kan se exakt vart han åkar utan att ens vara med i bilen. snacka om bugg PC eller PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 PC eller PS2? PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Rolig bugg.. Jag råkar aldrig ut för buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts