FerkurZ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ediie meduza nä blä... nån låt kanske är lite kul men nej tack.. Heavy metal är bättre BTW Freak tycker du Skid row är bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) BTW Freak tycker du Skid row är bra ? det är ju kult!! farsan diggar black sabbath.. edit* va å såg stratovarius, in flames och masterplan på PDOL... mmmmmm... Redigerad 1 december, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Erkänn att du hatar mig, Mafia_King! Får man fråga varför? Kanske för att du har skickat rätt aå många saker på lunar t ex: Du e helt c* din h*ra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Kanske för att du har skickat rätt aå många saker på lunar t ex: Du e helt c* din h*ra Men alltså jag tänkte på gamla VCsajten! När du flyttade den så frågade ju jag om jag fick bli admin på den nya som jag varit förut och då skrev du ju:"Nej fuck you! Döö!" Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 det är nog GANSKA störande då alla kommer och gnöter på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jomen alltså jag tror det började med delade meningar om jakt faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 fortsätt denna diskutionen via pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 METAL O HÅRDROCK aeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 mmm du hast e bra (rammstein) men Äta kebab slår allt låt:Kebabrepubliken-äta kebab "AMEn VAFAN VILL DU HA ALLTING?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 eddie meduza.. man kann inte tycka han e bra... bara at han har roliga "låtar".. annars e det techno som e på min play list.. lett Faithless - We come on Dj ballon - Technorocker Dj Ross - dreamland Robbie Williams - feel (dirty hary remix) Phasio - C.P.C.O det e riktig musik.. inge jävla hård rock å shitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 eddie meduza.. man kann inte tycka han e bra... bara at han har roliga "låtar".. annars e det techno som e på min play list.. lett Faithless - We come on Dj ballon - Technorocker Dj Ross - dreamland Robbie Williams - feel (dirty hary remix) Phasio - C.P.C.O det e riktig musik.. inge jävla hård rock å shitt Man kan visst tycka eddie är bra..!! Jag diggar eddie som fan och jag har han som idol.. Han är Sveriges Elvis fan..!! Roch'n'Roll aeger som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Man kan visst tycka eddie är bra..!! Jag diggar eddie som fan och jag har han som idol.. Han är Sveriges Elvis fan..!! Roch'n'Roll aeger som fan!!! Just det Eddie äger!! Det är så jädra synd att han e död :'( "- Detta är T hitler i en interjuv börje lundin för radio Ronka. -Ja det var ju trevligt att vi får ha en interjuv med här mitt under ditt på gånde kräftkalass. - Ja men jag ska in och supa vidare sen." Den meningen är så skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Just det Eddie äger!! Det är så jädra synd att han e död :'( "- Detta är T hitler i en interjuv börje lundin för radio Ronka. -Ja det var ju trevligt att vi får ha en interjuv med här mitt under ditt på gånde kräftkalass. - Ja men jag ska in och supa vidare sen." Den meningen är så skön Knappast iofs men alltså gillar ni vikingarock också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Crice lär dig uppskatta humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 There can only be... ...SLIPKNOT!!! http://invisionfree.com:54/19/132/emo/punk.gif Rullar stugan! Come on baby feel the beat! http://invisionfree.com:54/19/132/emo/yeah.gif hrm... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 METALLICA ska det va !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Hardcore, Rapcore, Nu-Metal, Black metal Death metal Doom metal Emocore Goregrind Grindcore Grunge Hardcore Heavy metal Industri Numetal Opera metal Power metal Sleeze Speed metal Thrash metal Viking metal White metal Rap-metal Rapcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 mmm du hast e bra (rammstein) men Äta kebab slår allt låt:Kebabrepubliken-äta kebab "AMEn VAFAN VILL DU HA ALLTING?!" kebab republiken rockar björn rosenström också Vi é pojkarna som busar Med flickornas små musar Trumpeten känns så len Mellan era ben Om du drar ner min byxa Ska du få se en yxa En yxa som gör allt För att få lite ballt Vill du inte va som Kalle ät KEBAB! Vill du inte smaka b*lle ät KEBAB! Men om jag vill ha korv, KEBAB! Korv med bröd, ketchup å senap. Händerna i taket, KEBAB! Hacka lööök i köket, KEBAB! Stopppa dild*n i arslet, KEBAB! Ey, kebab, kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 kebab republiken rockar björn rosenström också Vi é pojkarna som busar Med flickornas små musar Trumpeten känns så len Mellan era ben Om du drar ner min byxa Ska du få se en yxa En yxa som gör allt För att få lite ballt Vill du inte va som Kalle ät KEBAB! Vill du inte smaka b*lle ät KEBAB! Men om jag vill ha korv, KEBAB! Korv med bröd, ketchup å senap. Händerna i taket, KEBAB! Hacka lööök i köket, KEBAB! Stopppa dild*n i arslet, KEBAB! Ey, kebab, kebab Jaa, Björn Rosenström! HAHAHA! edii Medsa sguer!!11!! hatra altl svenkst skti!!1111!!!!11!! NNEEERRR MMMEEEDDD EEDDDIIIEEE MMMEEEDDUUUZZZAAA!!11!!11!!111ettettetttetettett ( Obs! Bara på skojj! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts