Xemtoth Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Eddie meduza rockar, men mest Heavy metal Vad tycker ni e för bra musik?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 satyricon - mother north är för bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Rammstein, Hammerfall mest nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Lite blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 HIPHOP!! hiphop slår allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Gillar inte Meduza, jag förknippar honom med rasism! Det kan bero på att dom flesta "nationalister" gillar honom! Å sen verkade han rätt otrevlig! Som när han skulle hälsa sina fans god jul så hade han en banderoll där det stod "God jul era rövhål!" Banderollen var också skapt som en k*k! Nee tack, Billy Joel för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Dilo - Whíte flag är det just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Som när han skulle hälsa sina fans god jul så hade han en banderoll där det stod "God jul era rövhål!" Banderollen var också skapt som en k*k! Isch, ja det kallas humor och visst är det hemskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 lyssnar på heavy metal... hipoplåtarna låter ju för f*n likadant, det är vad jag tycker metallica - devils dance och enter sandman gamma ray - heaven or hell blind guardian - mirror mirror och and then there was silence dope - die MF die rammstein - sonne skid row - youth gone wild Iron maiden - the clansman, flash of the blade, fear of the dark och blood brothers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Eddie har en del bra låtar också Bäst just nu: System Of A Down - Chop Suey Eddie Meduza - Vresa (Dancemix) Sir Mix Alot - I Like Big Butts PureX - Jag Vill Ha Röv Jackass - Party Boy Anton Maiden - The Number Of The Beast Flock of Seagulls - I Ran När vi ändå pratar Medöza här så kan ni gå in och kolla på EddieMeduza.com Om ni gillar kropps delar från döda små barn Annars gå in på EddeiMeduza.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Bra låtar: Metallica - Turn the Page Rammstein - Du hast Nirvana - In bloom Foo Fighters - Times like these Linkin Park - From the inside Slipknot - Wait and bleed Finch - New Beginnings Jethro Tull - Steel Monkey Redigerad 29 november, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Eddie rular ju phett!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Fi f*n för Eddie! Hans låtar är ju helt skumma! Typ "Sug av mig, billighora" heter ju hans låtar, eller typ "knottror på mitt ollon" assjuka låtar! Fan hur kan man gilla honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Fi f*n för Eddie! Hans låtar är ju helt skumma! Typ "Sug av mig, billighora" heter ju hans låtar, eller typ "knottror på mitt ollon" assjuka låtar! Fan hur kan man gilla honom? Bara för att du inte får lyssna på honom för din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Erkänn att du hatar mig, Mafia_King! Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Eddie är ju hallaballoba!! Men nu är han död... och har varigt ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Gillar inte Meduza, jag förknippar honom med rasism! Det kan bero på att dom flesta "nationalister" gillar honom! Å sen verkade han rätt otrevlig! Som när han skulle hälsa sina fans god jul så hade han en banderoll där det stod "God jul era rövhål!" Banderollen var också skapt som en k*k! Nee tack, Billy Joel för mig! Han har även tagit ett kort på sitt rövhål och skickat till Per Bjurman på Aftonbladet, och på kortet stog det slicka mitt rövhål undersåte... Det är humor Alla hans låtar är inte bra men mång av dom är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Bara för att du inte får lyssna på honom för din mamma Haha! Mucka inte med äldre vetja... Eddie Meduza är en pervers (kan man kalla honom artist?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Nej han är en äcklig alkoholist! Ett riktigt högerdrägg! För er som inte visste var han rasist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts