ZalCiNoWa Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Haha! tror du att du har lärt dig HTML nu? finns massor av html-taggar. ingenting man lär sig på en kvart. jag har hållt på med hemsidor i 7 år nu och jag kan fortfarande inte ALLT. =)) Men... Du drar upp en gammal topic för att håna en nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Hållit på med hemsidor i ca 4 månader Jag vet ju som vad taggarna betyder, men jag kan dom inte utantill.. Gör mina hemsidor i Dreamweaver I början gjorde jag dom o notepad (gissa om dom blev fula ) Nu håller jag på lär mig php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Hållit på med hemsidor i ca 4 månader Jag vet ju som vad taggarna betyder, men jag kan dom inte utantill.. Gör mina hemsidor i Dreamweaver I början gjorde jag dom o notepad (gissa om dom blev fula ) Nu håller jag på lär mig php Kan man det mästa HTML i skallen (som jag) så lär man sig PHP jävligt snabbt,det gjorde jag, men hittade inget webbhotell där man kunde ladda upp PHP, men nu ska jag köpa GTAsajtenUF, när jag får ett konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 (redigerad) Är php lätt o lära sig Trode det skulle vara skitsvårt.. Jag ska köpa en bok och läsa om php och sånt.. Nu har jag php-nuke på min hemsida tills jag kan php Redigerad 7 februari, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2004 Är php lätt o lära sig Trode det skulle vara skitsvårt.. Jag ska köpa en bok och läsa om php och sånt.. Nu har jag php-nuke på min hemsida tills jag kan php Jag lånade en bok på bilioteket och så lärde jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts