BTBoresund Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Och här kommer första frågan! Jag har just skaffat ett konto på gtasajtenuf bara för att det var så bilit, men jag är helt grön med det här med hemsidor, det ända ja gjort innan är en hemsida på spray Så Jag undrar om det finns någon som kan och vet hur man gör hemsidor inte med hjälp av html i Anteckningar utan i något program som T.ex. Dreamviver eller wysiwyg eller "Power point" som jag har använt mig av. Det är ju inga problem att göra själva sida utan när jag ska ladda upp index.html med ws_ftp pro, så går det bra sen ersätter ja den gammla index.html i mappen htmldocs och allt det går bra, men ja kan inte se sidan sen. ja tror det är så här att när man är klar med sidan i power point så ska man gör någon inställning så det gär att lägga ut den men ja vet inte Men ja har i alla fall laggt in min gammla hemida på spray tripod så länge och det var ju inga problem. Addresen till min sida är www.boresund.com Tack på för hand någon... Redigerad 29 november, 2003 av BTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 vad får du för fel då du försöker ladda upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 vad får du för fel då du försöker ladda upp? Det går ju att ladda up men det går inte att se hemidan det står nåt om ingen URL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/ftpftp.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 eller så här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/ftpftp.JPG använd inte PowerPoint då, testa MS W0RD istället ( ) Redigerad 29 november, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Öppna anteckingar: Spara som -> skriv "index.html" med dessa "" Och sedan blir det en html sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Öppna anteckingar: Spara som -> skriv "index.html" med dessa "" Och sedan blir det en html sida yea, right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Använd DreamWeaver MX. Det är enkel och du kan göra snygga sidor fort BTW Funderar också på att skaffa GTAsajtenUF. Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Använd DreamWeaver MX. Det är enkel och du kan göra snygga sidor fort BTW Funderar också på att skaffa GTAsajtenUF. Är det bra? Ja! Ja får väll göra det. Är det dyrt eller? och ja det värkar rätt bra på gtasajtenuf, plesk är bra i alla fall, och fall du ska skaffa ett konto så får man skynda sig för det är bara ett konto kvar. Redigerad 30 november, 2003 av BTBoresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Öppna anteckingar: Spara som -> skriv "index.html" med dessa "" Och sedan blir det en html sida Ja det har ja ju skrivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ja! Ja får väll göra det. Är det dyrt eller? och ja det värkar rätt bra på gtasajtenuf, plesk är bra i alla fall, och fall du ska skaffa ett konto så får man skynda sig för det är bara ett konto kvar. Ja det är dyrt, ca 7000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ni kan glöma den här frågan nu, ja har lärt mig html i notepad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 yea, right ööhh.. ja, det blir ju en HTML-fil lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ööhh.. ja, det blir ju en HTML-fil lol men lol, kolla vad han säger, för det första ska man inte spara med "", då blir ju filen en HTML"-fil, och sedan så låter det som om man sparar filen som index.html så blir det en färdig hemsida ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Använd DreamWeaver MX. Det är enkel och du kan göra snygga sidor fort BTW Funderar också på att skaffa GTAsajtenUF. Är det bra? nja, jag fattar iaf inte nått av det Kan du hjälpa mig hur man sätter igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sigurd Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Ni kan glöma den här frågan nu, ja har lärt mig html i notepad! Haha! tror du att du har lärt dig HTML nu? finns massor av html-taggar. ingenting man lär sig på en kvart. jag har hållt på med hemsidor i 7 år nu och jag kan fortfarande inte ALLT. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 lönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Haha! tror du att du har lärt dig HTML nu? finns massor av html-taggar. ingenting man lär sig på en kvart. jag har hållt på med hemsidor i 7 år nu och jag kan fortfarande inte ALLT. =)) mer än 2månader gammal topic.. Orka dra upp en till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2004 Ska oxo Köpa gtasajten UF eller vad den hette..det börjar med 100kr i avgift , sen 30kr månaden, right?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts