Jump to content

Hemside Hjälp!

BTBoresund
 Share

Recommended Posts

Och här kommer första frågan!

Jag har just skaffat ett konto på gtasajtenuf bara för att det var så bilit, men jag är helt grön med det här med hemsidor, det ända ja gjort innan är en hemsida på spray

Så Jag undrar om det finns någon som kan och vet hur man gör hemsidor inte med hjälp av html i Anteckningar utan i något program som T.ex. Dreamviver eller wysiwyg eller "Power point" som jag har använt mig av. Det är ju inga problem att göra själva sida utan när jag ska ladda upp index.html med ws_ftp pro, så går det bra sen ersätter ja den gammla index.html i mappen htmldocs och allt det går bra, men ja kan inte se sidan sen.

ja tror det är så här att när man är klar med sidan i power point så ska man gör någon inställning så det gär att lägga ut den men ja vet inte

Men ja har i alla fall laggt in min gammla hemida på spray tripod så länge och det var ju inga problem.

Addresen till min sida är www.boresund.com

Tack på för hand någon... -_-

Redigerad av BTB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använd DreamWeaver MX. Det är enkel och du kan göra snygga sidor fort :angry:

BTW

Funderar också på att skaffa GTAsajtenUF. Är det bra?

Ja!

Ja får väll göra det. Är det dyrt eller? och ja det värkar rätt bra på gtasajtenuf, plesk är bra i alla fall, och fall du ska skaffa ett konto så får man skynda sig för det är bara ett konto kvar. :lol:

Redigerad av BTBoresund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...