fr34k Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 när jag ska spela desert combat så händer det här: alla mapping försvinner, alltså man hamnar typ i tomma intet, man ser inget förutom gubbarna som springer omkring i luften och vapnet man håller i.. har provat att installera om men det funkar inte. HJÄLP!!!!!!!!!!! PS jag kör XP. pro. kan det bero på det? isåfall vet nån vars det finns en XP patch att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Start - Alla program - Windows Update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 nej.. jag menar inte en updatering av XP.. utan en XP patch till dc som gör att det fungerar felfritt! (om det nu är det som är felet) det finns ju en sån till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 DC, trodde att du menade Direct Connect! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 DC, trodde att du menade Direct Connect! Jag med, var beredd på att skriva warez eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 trodde ni att cd är ett program där man ser vapen och gubbar som springer omkring?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 ingen som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) ingen anning kan du ta en bild så man ser hur det ser ut? Redigerad 29 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 blir det så i vanliga BF och i andra moddar, eller brara i DC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 bara i DC... lägger upp screen senare idag, sitter vid en annan dator nu.. kan det vara drivrutinerna till grafikortet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 jag har samma problem, har nyaste drivrutinerna och direct x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 såhär ser det ut: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/bugg.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jaha det där vet ja om... En i min clna hade samma problem fast han fick hjälp av nån snubbe...ja ska fråga han va han fick göra sen ska ja skriva det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 jag fixade problemet genom att installera lite äldre drivrutiner till mitt Nvidia grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 mm....den nysate är konstig... Funkade för dig nu Freak?... du fick ju hans msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Jag med, var beredd på att skriva warez eller nåt liknande. Direct Connect behöver inte ha någonting med warez att göra men man brukar ju mest ladda ner olagligt därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 Direct Connect behöver inte ha någonting med warez att göra men man brukar ju mest ladda ner olagligt därifrån! Jaja, börja inte sånt snack nu. Orka med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 8 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 mm....den nysate är konstig... Funkade för dig nu Freak?... du fick ju hans msn jepp det funkade.. man behövde några andra drivrutiner.. det var fel på något som hette typ detonator 5, men men, tack ferkurz, nu flyter det på helt buggfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts