(=Madman=) Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag har försökt och försökt men jag kommer aldrig till det hemliga stället min helikopter börjar alltid brinna när jag är därinne.. Nån som kan förklara tydligare än : Åk mot det gråa har inte sett nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 du ska lyfta bara precis från maken och sedan trycka på "Q" lr "E" så att du kommer precis mot ingången sedan ska du bara trycka lätt på knappen "W" så du kommer framåt och så tror jag det e prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mellblom Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Vad är det för något hemligt ställe och vart ligger det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Vad är det för något hemligt ställe och vart ligger det?? Jag tror det e det när man kommer under Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 gäller det där bara PC eller? inte PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Jo man kan komma under världen på det sättet i ps2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts