Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag vill ha svar på två frågor (om ni vill ha reda på saker så kan ni lägga in här (jag svarar inte på frågor) 1, Vad betyder warez??? 2, Varför får man inte prata om ner laddningar och vad man laddar ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 1. Betyder tex olaglia saker som har med data världen att göra tex. Ladda ner MP3 ladda ner spel i stället för man köper det. (lite svårt att förklara) 2. För hultan var tvungen att stoppa pratet så att GTsajten kunde komma in på VC webb ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 1. Betyder tex olaglia saker som har med data världen att göra tex. Ladda ner MP3 ladda ner spel i stället för man köper det. (lite svårt att förklara) 2. För hultan var tvungen att stoppa pratet så att GTsajten kunde komma in på VC webb ringen. Okej tack så mycket nu är jag två erfarenter större hehehahamuahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 1. Betyder tex olaglia saker som har med data världen att göra tex. Ladda ner MP3 ladda ner spel i stället för man köper det. (lite svårt att förklara) Mp3 är inte Warez. Warez är olaglig software. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Mp3 är inte Warez. Warez är olaglig software. ok då vet jag till senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 MP3 är idag lagligt på ett sätt... men man försöker dock ändra på det! Jag är säker på att alla här på forumet har mp3-filer, jag har iallafall det, eftersom det är lagligt på ett sätt! Till er som inte gillar olagliga nerladdningar: Har ni mp3-filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 det är nog inte så många på forumet som e emot att ladda ner spel/program... vad man säger på forumet och vad man gör i verkligheten är 2 olika saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 det är nog inte så många på forumet som e emot att ladda ner spel/program... vad man säger på forumet och vad man gör i verkligheten är 2 olika saker... jag är inte emot det, men jag försöker få folk att inte prata om det här, då det finns vissa regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 MP3, mjukvara och allt vad det nu är, är inte warez...bara om grejerna är licenserade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts