Arvid Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag installerade nyss quicktime 5 från en installationsfil som följde med datorn och nu har jag några frågor. 1. Är det meningen att det ska komma upp reklam i programmet när man startar Quicktime Player? 2. Mina .mov-filer är fortfarande "windows känner inte till vilket program bla bla" och har inte quicktime ikonen, varför? 3. Jag testade att se en quicktime film som låg integrerad i en hemsida men det fungerade inte, måste jag uppdatera till en nyare version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 2. Högerklicka och välj egenskaper och ställ in Quicktime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 1. Nej 3. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 fick bort apple-reklamen genom att inaktivera "visa hot pics filmer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts