darkjak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Dessa känner jag till: bättre fighting, större stad och två olika vapen samtidigt. Vilka fler är det??? Vilket är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 det är inte likheter det är skilnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EikichiOnizuka Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Mycket snabbare laddningstider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 GTA VC är lungt bäst .I TC är ju nästan alla uppdrag samma så det blir töligt. Ovärkligt är det kan man sparak sönder betong väggar och andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 GTA VC är lungt bäst .I TC är ju nästan alla uppdrag samma så det blir töligt. Ovärkligt är det kan man sparak sönder betong väggar och andra saker tycker också att landskapet är tråkigt de är bara vägar, vägar och vägar, inga broar har inte jag hittat. fast de ska ju likna LA så men dom skulle haft lite roligare saker än bara vägar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 tror true crime är mycke bättre än vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Joo jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts