tommy killer Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Hjälp kan inte öppna den underjordiska tryckpressen. Hjälp mig snälla hur man öppnar den på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det går inte att öppna den på PS2, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Det går inte att öppna den på PS2, eller? inte sett nån som har babblat om det här sjunkna fartyget. eller är det bara jag som har sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 tror rätt många har sett det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 tror rätt många har sett det men ingen har sagt nått om den.. det jag tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Om jag inte minns fel så står det Liberty City på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2004 Om jag inte minns fel så står det Liberty City på det... ja för att det är båten man spränger i det näst sista uppdraget man gör hos salvatore i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 hur öppnar man den underjordiska press dörren till data den här gången. Jag belönar den som säger svaret( bara skoja men e tacksam för ett gen svar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ja för att det är båten man spränger i det näst sista uppdraget man gör hos salvatore i gta3 Man spränger den i Liberty City, år 2001, den kan omöjligt finnas i Vice City, 1986! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ha ha ha. Jimmy Hoffa ligger där död i bron. Jag kan inte skaffa screens (har deyt på ps2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Ligger han "Inne" i bron? Hur ser han ut? Som ett lik i Vice City eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 ta skimmern från station island och kör in i bron så ser du honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 ha ha ha ha ha. bytte modell på tommy och en sån där cement sverker. han glider fram på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Visa screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts