sebben7 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 blir så less nu körde jag om han men när jag gick i mål så hade han dött stog det och det blev mission failed hur fan ska man klara av deta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 det finns redan 999.5 topicar om detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The insect Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 the driver är svår ... och det gäller att du måste träna mer på bil körning veta var du ska bromsa osv. jag döda min motstånadre kommer jag ihåg genom drive by sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 alltså!? dett finns liksomm billjarrderr tråddar omm detta! Menn uåådragget ärr väll rätt sså simmpellt? körra enn banna! (tänk vad roligt det kan bli, med betonningst fell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicecityman Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 har du det på pc eller playstation för på pc kan du efter att ha startat pausa och skriva in koden GETTHEREVERYFASTINDEED då får du en Hotring Racer sen så går du ut snabbt som attan och går in i den andra bilen (hotring racern) och den e väldigt snabb så du bör vinna över han om du e en bra förare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 varför ska man fuska ? det går ju att klara av utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det är bara att försöka tills man klarar det. Lär dig banan utantill så skall det gå till slut. Sen om man har lite tur så klantar Hillary(eller vad hette hjan nu igen) sig. Poliserna kommer alltid på samma ställen så memorera dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts