danil89 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Jag har väl gjort ett nybörjarfel. Jag skulle installera en bil som ersatte bfinjection och en T80 tank mot den gamla pansarvagnen. Jag gjorde precis som det stod i instruktionerna men ändå så har det förstört spelet (det hänger sig efter 5 minuter). Dessutom glömde jag att göra backup så nu är det kört. Vet någon var man kan ladda ner orginalfiler till Vice city! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Dmagic Wheelmod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Dmagic Wheelmod! Den har jag provat att installera men då låste sig spelet redan vid laddningsskärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Tror inte det funkar ändå. Du måste nog installera om det. BFInjection är ju en gta3 bil från början. Är du säker på att den är omgjord till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 ja, jag laddade ner den ifrån www.vcworld.gtagaming.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 installera om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Du har ändrat så dom inte är "Read-only" filer. Annars gör du det i properties(egenskaper). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 .:Demonic Brotherhood:. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) (jag tryckte på add reply två gånger) Redigerad 29 november, 2003 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Den verkliga frågan är: Var kan man få tag på filerna bfinjection.dff, bfinjection.txd, rhino.dff och rhino.txd utan att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Du är ju bara att installera om. Men eftersom jag känner mig snäll idag så har jag laddat upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts