matte Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 man måste göra backup på vissa filer, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det är la bara att högerklicka på filen och klicka på Skapa Genväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matte Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 hur gör man sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Genvägen är ju backupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 inte genväg!!!!!! Då blir det bara en länk till filen!!! Du ska ha en kopia! högerklicka på filen och välj kopiera, och klistra sedan in den i en annan mapp stoffe: du kan ju inte lura honom sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 inte genväg!!!!!! Då blir det bara en länk till filen!!! Du ska ha en kopia! högerklicka på filen och välj kopiera, och klistra sedan in den i en annan mapp stoffe: du kan ju inte lura honom sådär Men jag visste ju inte det eftersom jag inte är i nåt behov av att göra nå`n backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Men jag visste ju inte det eftersom jag inte är i nåt behov av att göra nå`n backup om man inte vet behöver man inte svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 om man inte vet behöver man inte svara... Jag trodde det var så det funkar att göra så för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Några av mina backuper: *GTA1 gtadata backup inklusive GTA London *GTA1 Hela spelet backup inklusive GTA London *GTA2 data backup *GTA3 User Files 5 backuper från olika tidpunkter. *Arvids GTA-sajt backup *Internet Explorer 6 backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts