Vick Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Hur stegrar jag med sabreturbo utan att bilen välter när jag kör lite försnabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hur stegrar jag med sabreturbo utan att bilen välter när jag kör lite försnabbt. Stegra?? Hur gör man jag har den där fast n the furious bilen CHARGERN alltså.. Men vet inte hur jag ska stegra med den!! Snälla säg hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 det går inte Men när man laddar hem Den där fast n the furious bilen så ser man ju på en bild när den åker upp på bakhjulet!! Skulle va rätt tufft om man kunde!! men får väl acceptera att det inte går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 flytta bak tyngdpunkten långt och höj den lite så ska det nog gå... gör motorn starkare o öka fästet med... Kan man å bilar att klättra på väggar kan man la få dom o stegra? fattar inte varför ni säger att det är omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Men när man laddar hem Den där fast n the furious bilen så ser man ju på en bild när den åker upp på bakhjulet!! Skulle va rätt tufft om man kunde!! men får väl acceptera att det inte går Dom har väl ersatt lowridern och sen hoppat med framhjulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Ska testa tack för tipset Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 DET FUNKAR !!! ( TACK MARTIN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Var kan man ladda hem chargern?!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 SABRETUR 1700.0 2.0 5.0 1.2 0.0 0.2 0.1 70 1.0 2.00 0.27 5 350 180.5 R P 17.0 0.50 0 32.0 1.5 0.08 0.26 0.02 9000 0.25 -0.18 0.4 0.5 801 1 1 lägg in den så stegrar bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Var kan man ladda hem chargern?!! :'( Du kan ladda hem den www.gta3mods.de fast den sidan är lite trög och den har många sidor med bilar jag hittade inte den så därför cisar jag bara länken Fast jag tror det finns på nån svensk sida också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rhymealot Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 SABRETUR 1700.0 2.0 5.0 1.2 0.0 0.2 0.1 70 1.0 2.00 0.27 5 350 180.5 R P 17.0 0.50 0 32.0 1.5 0.08 0.26 0.02 9000 0.25 -0.18 0.4 0.5 801 1 1 lägg in den så stegrar bilen det är ju fett overklig att köra.. så ere svårt att få den att stegra..Kan man inte fixa den så att den stegrar på ett mer verkligt sätt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
(=Madman=) Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 du kan ju testa dig själv fram , du ska i car editor 1,4 använder jag iaf , men där ska du ändra på center of mass på Y där skriver du in ett högt värde , jag har iaf 1,15 , den stegrar väldigt lätt , Engin Acc. har jag 40 , och själv klart ska ju bilen va RWD på Drive type . Traction multiplier har jag 1.10 ,men det e dom du ska ändra på sen e det bara o testa sig fram , det e inte så svårt när man lärt sig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 kan man fixa så att man kan stegra på ps2 också ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 kan man fixa så att man kan stegra på ps2 också ? Hur hade du tänkt lägga in en ny bil på Ps2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Ja inte vet jag , trolla kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rhymealot Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 du kan ju testa dig själv fram , du ska i car editor 1,4 använder jag iaf , men där ska du ändra på center of mass på Y där skriver du in ett högt värde , jag har iaf 1,15 , den stegrar väldigt lätt , Engin Acc. har jag 40 , och själv klart ska ju bilen va RWD på Drive type . Traction multiplier har jag 1.10 ,men det e dom du ska ändra på sen e det bara o testa sig fram , det e inte så svårt när man lärt sig det det funkar ganska bra faktiskt börjar lära mig tack =).. fast ett problem. bilen välter så fort man svänger =(.. det är centreOfMass X man ska ändra på tror jag men det blir bara värre när jag ändrar =(.. kan inte du försöka på upp nått värde så den inte välter ?vore as shysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 det funkar ganska bra faktiskt börjar lära mig tack =).. fast ett problem. bilen välter så fort man svänger =(.. det är centreOfMass X man ska ändra på tror jag men det blir bara värre när jag ändrar =(.. kan inte du försöka på upp nått värde så den inte välter ?vore as shysst Ändra Z värden till -0,40 t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rhymealot Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Ändra Z värden till -0,40 t.ex. tack det funkade =).. kan man typ göra så t. ex sabreturbon kan ha LowRide grejj som voodon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts