mr mini Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) jag har gort en moppe till gta vice city men jag har ingen textur till den Jag undrar fall det finns nån guide på hur man gör texturs? om inte så kan väl nån göra en guide? skulle bli jäkligt gald Redigerad 28 november, 2003 av mr mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr3drik Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Finns säkert nånn på engelska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 men var kan dom finnas ?!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 jag har gort en moppe till gta vice city men jag har ingen textur till den Jag undrar fall det finns nån guide på hur man gör texturs? om inte så kan väl nån göra en guide? skulle bli jäkligt gald Va e de för moppe? Kanske kan posta ett skärmskott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts