SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Alla ni som sitter o väntar på att Vc ska komma till pc ska nog ta och köpa ett ps2 enligt ign och några från rockstar så kommer inte VC till Pc tyvvär..... nu har jag inte länken men om ni vet där ign svarar på frågor där kan ni läsa det... jag lider med er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Här e länken http://boards.ign.com/message.asp?topic=29183832 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Här e länken http://boards.ign.com/message.asp?topic=29183832 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 fan. det låter ju inget vidare bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 BUHHHH!!! Här går man och längtar och så får man se de där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 De stod i mitt topic Svar här för några timmar sen!!! En till onödig topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vad ska ni ta er till jag skulle fan köpt en ps2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jaha Simon ock!??som du märker visste inte dom här de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jaha Simon ock!??som du märker visste inte dom här de! Jo..jag visste men hade inte tagit mig tid att skriva in min klagan där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jaha Simon ock!??som du märker visste inte dom här de! För mig spelar de ingen roll hur många onödiga topics du gör!!! En PS2:a bara för ett spel är nog ganska överdrivet men TG kommer ju i December så de kan ju oxå vara värt att ha en PS2:a för de kommer INTE till dator!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 För mig spelar de ingen roll hur många onödiga topics du gör!!! En PS2:a bara för ett spel är nog ganska överdrivet men TG kommer ju i December så de kan ju oxå vara värt att ha en PS2:a för de kommer INTE till dator!! Synd att man inte kan simma. Men vad är TG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 The Getaway! www.thegetaway.co.uk så nedladdningar och filmklipp då kan du se hur de ser ut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Det som står på IGN betyder ingenting. Rockstar vill inte avslöja att det kommer på PC, men de har ovetande(?) givit ut några ledtrådar lite här och där. Jag är nästan 100% säker på att Vice City kommer till PC men de vill tjäna lite pengar på PS2 först. Eftersom att de använder sig av RenderWare så är det heller inte så svårt att konvertera hela spelet till PC som det kanske låter. Ett annat "bevis" för att de kommer släppa det på PC är att alla deras förra tittlar alltid funnits på PC och varför bryta den traditionen nu när de släpper ett toppenspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Är 100% säker att de kommer på PC!! Kolla topicen Svar här!! Dom säger att dom inte har planer på de än men var lugna de kommer att komma!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Ja för mig e det skönt jag har ju bäställt mitt Playstation 2 får det på Tisdag wiiieee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har haft mitt PS2 i snart ett år!! Har bara GTA3 och MGS2!! Jag har spelat GTA3 säkert två månader om man räknar ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag fick mitt Playstation 2 igår jag har TOca race driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ska du inte köpa VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Ska du inte köpa VC? Det ska han nog, men han kan ju inte ha det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 30 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2002 Jag har också haft mitt ps2 i snart ett år.....fick mitt förra julen då de kosta 4999 kr.....men hade tur...(lita iaf).....så vi köpte det för 4599 kr..... ....... ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts