Hultenius Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Misterwhoopee har genom egen vilja trampat ner från moderatorposten. Men han kommer fortfarande att vara kvar i GTAsajtens community OBS! Detta betyder inte att vi behöver någon ny mod! Inte just nu iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Hade du inte skrivit att du inte behövde en ny mod så hade det typ bara skrivits frågor om det i topicen. Synd att Misterwhoopee slutat som moderator, han var bra... (Med det menar jag inte att ni andra är dåliga ) Varför ville du sluta, Misterwhoopee? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Hade du inte skrivit att du inte behövde en ny mod så hade det typ bara skrivits frågor om det i topicen. Synd att Misterwhoopee slutat som moderator, han var bra... (Med det menar jag inte att ni andra är dåliga ) Varför ville du sluta, Misterwhoopee? misterwhoopee tyckte jag va en av dom bästa synd, varför ville han inte vara mod? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Varför . Bra att han kommer att vara kvar som tur är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Nej... han var ju bra! Annars kan gott LunCh eller Zyber få bli Mod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Synd! Om du skulle behöva en ny så har jag erfarenhet!.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Synd! Om du skulle behöva en ny så har jag erfarenhet!.. Isf. vad du än gör Hultan, gör honom aldrig i GTAsajten historia till Admin... Det har jag erfarenhet av! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 han var den bästa moderatorn låt inte detta bli ett whine-war Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ni kan börja med att spekulera med vem som ska bli mod när frågan kommer på tal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) Undrar just varför? Om det sen också skulle behövas en ny mod, så ställer jag upp! Redigerad 28 november, 2003 av -Scotty- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Näää... Han var ju jättebra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Äh synd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Det va synd, han var bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Varför så sura miner? Han ville ju inte vara moderator längre... dessutom har han ju inte lämnat gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Isf. vad du än gör Hultan, gör honom aldrig i GTAsajten historia till Admin... Det har jag erfarenhet av! Å vad 17 menade du med det? Jag skötte ju TNZ utmärkt! Det där med p*rr-delen godkände ju du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag skötte ju TNZ utmärkt! La in egna smilies, bytte namn utan att säga till... Jaja, on-topic nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Det är väll inget att tjata om tänk party party Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) OBS! Detta betyder inte att vi behöver någon ny mod! Inte just nu iaf. ^ Redigerad 29 november, 2003 av Deltanator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Nej... han var ju bra! Annars kan gott LunCh eller Zyber få bli Mod! ... jag då? Jag tycker faktiskt jag skulle passa bra som en moderator, rensa bort smutset från forumet, som en polis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 OBS! Detta betyder inte att vi behöver någon ny mod! Inte just nu iaf. ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts