Jump to content

Zone Alarm!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Min farsa installera brandväggen Zone Alarm och det är så jävla CP! Allt som den misstänker som virus o så belägrar den och programen blir obrukbara! Men det värsta är att när man är på nätet så dyker nån Zone Alarm grej upp, så vilken sida man än går in på så kommer det upp HELT CP! Jag radera alla filer som hadde med Zone Alarm att göra med det pågår iallafall! HJÄLP! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får ju ändra vilka program som ska få tillgång till internet och vilka som inte ska få det.

Dubbelklicka på ZoneAlarm-ikonen i taskbar(längst ner till höger) sen trycker du på Program Control i menyn till vänster och sen kan du ändra hur mycket du vill...

Edit: Nedrans stavfel... :rolleyes:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farsa installera brandväggen Zone Alarm och det är så jävla CP! Allt som den misstänker som virus o så belägrar den och programen blir obrukbara! Men det värsta är att när man är på nätet så dyker nån Zone Alarm grej upp, så vilken sida man än går in på så kommer det upp HELT CP! Jag radera alla filer som hadde med Zone Alarm att göra med det pågår iallafall! HJÄLP! -_-

Hört talas om fenomenet "Lägg till/Ta bort Program" i den mystiska mappen "Kontrollpanelen"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor