Widmark_ Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) tjabba alla GTA diggande jag har som ett litet problem altså.. jag vill ju flyga.... men det finns inga helikoptrar eller flygplan man kan köra.. vat nån var det finns?? Redigerad 28 november, 2003 av Widmark_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Onödigt att göra en "poll" av det men man måste typ ha kommit till andra ön för att få köra helikopter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 han är ju newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 lol Skratta inte åt grabben.. han lyckdes med en poll det kunde inte jag göra efter 4 månader.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Skratta inte åt grabben.. han lyckdes med en poll det kunde inte jag göra efter 4 månader.. spam jag gör rapport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vote: jag vill ju flyga..=) men det finns inga helikoptrar eller flygplan man kan köra..=(vat nån var det finns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Jag röstade på "tjabba alla GTA diggande jag har som ett litet problem altså.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag röstade på "tjabba alla GTA diggande jag har som ett litet problem altså.." Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 jag åckså!! VI ÄR LIKSOM VÄRSTA TEAMET JUH!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 flygen kommer senare i spelet.. vid film studio tex och när du har kommit till andra ön Vote: "tjabba alla GTA diggande jag har som ett litet problem altså.." hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 spam jag gör rapport Förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag med! jag med! grymmaste omröstningen hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 tjena lite små lol @ den här topicen men de e lungt...han är väl ny börjare...som nån annan sa så kunde jag inte mycke m hur man skulle skicka in nåt om man behövde hjälp me nåt....eller nåt sånt a ja ska vota: tjena alla GTA diggande vi hörs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 fast ja fattar inte riktigt vad de här ska göra med att man ska vota....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Such n00b ''väri plx'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Vote: jag vill ju flyga..=) men det finns inga helikoptrar eller flygplan man kan köra..=(vat nån var det finns?? Det finns på andra banan,Ganska nära pizzerian det är en gränd där och en trappa gå upp där går du upp, en annan e vid VCN huset där finns en dörr gå in där så kommer du till taket(Det är inte alltid den e där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Jag röstade på "tjabba alla GTA diggande jag har som ett litet problem altså.." Det röstade jag också på ]Jag är newbie men jag har aldrig gjort något sånt fel Så alla newbie behöver ju inte göra fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts