Jump to content

Tråden om Kommunsim!

Crice
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läkare är ett arbete. när man utför arbeten så får man pengar, som gör att man kan leva i ett hem, äta mat, ha kläder på kroppen, ha roligt etc.

När man väljer ett yrke väljer man det som man tycker är mest intressant, roligast, osv.

Med andra ord; läkare får något ut av att vara så som dom är :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"För mig finns det inget som gör mig lyckligare än att se ett friskt leende"

Kieth Dorfman

en tandläkare. han blir lycklig av att "hjälpa" andra. ett exempel bara :lol:

haha, jadu... läkare utan gränser tjänar ju fett grymt med pengar! *not*

De jobbar i afrika för nästan inga pengar alls och jobbar under vidriga förhållanden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaha dom!

då är det ju helt andra saker. men jag behöver inte förklara för du vet vad jag syftar på och topp3 har redan sagt det!

så ska vi dra slutsatsen att alla som gör något snällt har något i baktanken, t.ex grannen som hjälper till med att lägga upp båten (eller ngt annat tungt) på biltaket gör det för han vill ha...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, jadu... läkare utan gränser tjänar ju fett grymt med pengar! *not*

De jobbar i afrika för nästan inga pengar alls och jobbar under vidriga förhållanden.

Helgonförklara dessa människor! -_- Att det finns människor som gör nytta för andras skull visar att världen inte är helt ur led. Trots att USA och Bush finns.

PS: Hoppas demokraterna vinner presidentvalet i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
allt annat än kommunism, död åt kommunism, blir glad varje gång ett kommunist-svin dör ;) dom är världshistoriens största mördare.

Istället för att du slänger ut dig en massa sörja, så kan du väl ge mig/oss några argument till att kommunismen är "världshistoriens största mördare". -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

t.ex att dom har mördat 140 miljoner människor, räcker det??

Och bara för att vissa här kanske är kommunister så tycker dem det e bra att dem mördades eller? kaptialister har mördat mycket mycket mer människor kan jag säga dig. tor du vi skulle bli glada ifall du dog bara för att du var "kapitalist"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor