Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 ett av människans många påhitt Så du menar att t.ex soldater krigar i andra länder för sin egen skull (kanske ett dåligt exempel)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 ett horribelt dåligt exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 ett horribelt dåligt exempel Läkare utan gränser, dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Läkare är ett arbete. när man utför arbeten så får man pengar, som gör att man kan leva i ett hem, äta mat, ha kläder på kroppen, ha roligt etc. När man väljer ett yrke väljer man det som man tycker är mest intressant, roligast, osv. Med andra ord; läkare får något ut av att vara så som dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 "För mig finns det inget som gör mig lyckligare än att se ett friskt leende" Kieth Dorfman en tandläkare. han blir lycklig av att "hjälpa" andra. ett exempel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 "För mig finns det inget som gör mig lyckligare än att se ett friskt leende" Kieth Dorfman en tandläkare. han blir lycklig av att "hjälpa" andra. ett exempel bara haha, jadu... läkare utan gränser tjänar ju fett grymt med pengar! *not* De jobbar i afrika för nästan inga pengar alls och jobbar under vidriga förhållanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 jaha dom! då är det ju helt andra saker. men jag behöver inte förklara för du vet vad jag syftar på och topp3 har redan sagt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 jaha dom! då är det ju helt andra saker. men jag behöver inte förklara för du vet vad jag syftar på och topp3 har redan sagt det! så ska vi dra slutsatsen att alla som gör något snällt har något i baktanken, t.ex grannen som hjälper till med att lägga upp båten (eller ngt annat tungt) på biltaket gör det för han vill ha...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Om den ska vara en officiell tråd så kan du väl skriva rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2004 Om den ska vara en officiell tråd så kan du väl skriva rätt! que!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 haha, jadu... läkare utan gränser tjänar ju fett grymt med pengar! *not* De jobbar i afrika för nästan inga pengar alls och jobbar under vidriga förhållanden. Helgonförklara dessa människor! Att det finns människor som gör nytta för andras skull visar att världen inte är helt ur led. Trots att USA och Bush finns. PS: Hoppas demokraterna vinner presidentvalet i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 allt annat än kommunism, död åt kommunism, blir glad varje gång ett kommunist-svin dör dom är världshistoriens största mördare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 allt annat än kommunism, död åt kommunism, blir glad varje gång ett kommunist-svin dör dom är världshistoriens största mördare. Istället för att du slänger ut dig en massa sörja, så kan du väl ge mig/oss några argument till att kommunismen är "världshistoriens största mördare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Istället för att du slänger ut dig en massa sörja, så kan du väl ge mig/oss några argument till att kommunismen är "världshistoriens största mördare". t.ex att dom har mördat 140 miljoner människor, räcker det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 t.ex att dom har mördat 140 miljoner människor, räcker det?? Och bara för att vissa här kanske är kommunister så tycker dem det e bra att dem mördades eller? kaptialister har mördat mycket mycket mer människor kan jag säga dig. tor du vi skulle bli glada ifall du dog bara för att du var "kapitalist"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 t.ex att dom har mördat 140 miljoner människor, räcker det?? Kan du bara skriva några få enskilda meningar i taget? Vart får du de 140 miljonerna ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Kan du bara skriva några få enskilda meningar i taget? Vart får du de 140 miljonerna ifrån? http://www.nikke.se/offer.html fick det till 142,9 miljoner när jag räknade där.. (svarade på samma fråga i en annan tråd också precis..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 http://www.nikke.se/offer.html fick det till 142,9 miljoner när jag räknade där.. (svarade på samma fråga i en annan tråd också precis..) sidan känns ju verkligen objektiv, då usa bl.a inte nämns. Sen fattar jag fortfarande inte hur du får det till 140 miljoner. Årtalen verkar inte stämma precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 sidan känns ju verkligen objektiv, då usa bl.a inte nämns. Sen fattar jag fortfarande inte hur du får det till 140 miljoner. Årtalen verkar inte stämma precis. USA har inte gjort nåt folkmord vad jag vet.. vad är det som inte stämmer med årstalen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 USA har inte gjort nåt folkmord vad jag vet.. vad är det som inte stämmer med årstalen?? Vad är folkmord i din åsikt? Stalin var bl.a inte kapitalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts