Arman Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) Välkommen till nya Film! Vissa filmer kan du köpa och se trailern av den! Diskuttera och betygsätt även filmerna om du har eller ska se den! @@@@@ = Strålande! @@@@@ = Mycket bra! @@@@@ = Bra! @@@@@ = Sådär @@@@@ = Usel Nu kommer Kanal 5 visa alla tre filmer av Snuten i Hollywood (Beverly Hills Cop)! http://www.kanal5.se/upload/Filmfemman/vecka48_snuten.jpg Snuten i Hollywood Regissör: Martin Brest Utgivningsår: 1984 Skådespelare: Eddie Murphy, Judge Reinhold med flera... Fakta: Axel Foley retar ständigt gallfeber på sin chef. När hans kompis blir mördad, tar Axel 'semester' och följer efter mördaren till Beverly Hills.Han får snabbt upp spåret som leder till en överklassgangster, men den lokala polisen är inte glad åt Axels insatser. Efter att ha retat sina kolleger till vansinne, lyckas han till slut övertyga två av dem om att de är på rätt spår. Längd: 105 min Kanal: Kanal 5 Tid: Torsdag 27 november Sammanfattning: @@@@@ - Mycket rolig säger jag bara! Den bästa av alla tre! Snuten i Hollywood II Regissör: Tony Scott Utgivningsår: 1987 Skådespelare: Eddie Murphy, Judge Reinhold med flera... Fakta: Polisassistent Axel Foley återvänder till Beverly Hills för att hjälpa sina vänner Taggart och Rosewood att hitta den som skjutit deras chef. Snart upptäcker de att den mäktige vapenhandlaren Maxwell Dent är inblandad i både mordförsöket och en serie grova rån som inträffat. Längd: 100 min Kanal: Kanal 5 Tid: Torsdag 4 december Sammanfattning: @@@@@ - Ganska rolig men inte bättre än ettan! OBS: Information om Snuten i Hollywood III kommer nästa vecka! PS: Nu kan ni skriva ut Film! sidan här. Redigerad 29 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ingen som gillar Snuten i Hollywood eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ingen som gillar Snuten i Hollywood eller? jo då självklart dom är ju skit coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 japp det tycker jag med! har sett ettan och tvåan *hoppas jag inte missar trean* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Filmerna är bra, och så är dess Theme Song bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 dom är bra, fjärde gången jag ser denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Filmerna är bra, och så är dess Theme Song bra! jag har den som ringsignal på mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag med Femman har ju visat Beverly Hills Cop flera gånger i år bara Dom är ju bra och roliga, men man tröttnar efter ett tag :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 mmmm tema låten är grym! (första gngen jag gör denna smilies) Kommer hem på söndag btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 e det inte typ denna låten? () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 e det inte typ denna låten? () F*n va störande...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) e det inte typ denna låten? () F*n (töntig stjärna måste d ju typ vara) vad skööön!! Redigerad 29 november, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 5 vissar Snuten i hollywood hela tiden. Den är jälvigt bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag har den som ringsignal på mobilen Hehe... den är ju typ entonig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts