SlimPimp Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Som ni säkert vet så ska båtarna va mega uppdarerade fiske båt lyx båt med pool i!?? och nu finns även insane stunt för båtar! men jag undrar hur många båtar finns de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag tror det finns ca 8-9st. Men jag tror inte det finns någon med pool i, fast man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag gillar båten Tropic mest men jag tror det finns ett gäng som har tropics inte 100% säker på vem men jag skulle tro att det är kubaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag gillar båten Tropic mest men jag tror det finns ett gäng som har tropics inte 100% säker på vem men jag skulle tro att det är kubaner Jag tycker den stora motorbåten (kommer inte ihåg vad den heter) är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Den heter Tropic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts