Concorde88 Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Kan man få lite idéer från någon superstjärna tro? Jag tror jag har kört telefonuppdraget där det kommer ett gäng bombförsedda uppspankade knarkare på parkeringsplatsen 1000 gånger snart. Min taktik går ut på följande: Hoppa ur bilen, spräng en eller två vanar på en gång, med raketgeväret, spring mot en av platserna där de vanarna stod, vänd om och peppra ner självmordsbombarna när de kommer. Trots att jag tycker det verkar vara en strålande taktik så hinner alltid någon rackare fram och spränger sig precis bredvid mig, och därmed också mig. Full sköld och 125 i hälsa räcker inte långt tyvärr. Någon som har en bättre taktik, så låt höra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2002 Jag vet att det uppdraget är väldigt svårt, jag hade nästan gett upp innan jag kom på en ny taktik. Bilen du kom i står ganska nära dig, hoppa in i den och kör ut från parkeringen fort. "självmordsbombarna" blokerar vägarna ut men den största vägen ska du kunna slinka igenom. När du är ute från p-platsen kan du pröva många olika taktiker, men se upp för bombarna som troliktvis kommer efter dig.Nu kan du kuta upp till taket som finns nära p-platsen och där kan du stå och du borde kunna spränga alla bilar därifrån. Du kan säkert komma på fler alternativ själv nu. Prova flera gånger! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 28 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 Strålande med en ny idé! Tackar. Det blev bra mycket lättare när man körde ut ifrån parkeringen. Först ut på gatan, vända om och spränga den första vanen, skjuta ett par spankare som kommer mot en i gången, smyga in i gången och spränga resten. Suveränt.Blev lite halvtrött bara när jag stod och smög i gången och plötsligt blir haffad av polisen som kommit remmande bakom ryggen på mig bara för att jag använt raketgevär på stadens gator... men andra gången gick det bra. Nytt frågetecken som dök upp dock: Telefonikonen på kartan försvann när uppdraget var avklarat, men det ringde fortfarande i telefonen. Ingen ´blå ring´ framför telefonen, men jag testade att svara ändå och då fick jag uppdraget ´plocka flest checkpoints med bilen, börja bakom stadion´ igen?? Det har jag ju redan gjort och vunnit? Skumt var ordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2002 det där med telefonen....är för att om du vill göra det igen......lol.....fast det tror jag inte du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 30 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 hmm hoppas ni klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 (redigerad) <font color='#000000'>Strålande med en ny idé! Tackar. Det blev bra mycket lättare när man körde ut ifrån parkeringen. Först ut på gatan, vända om och spränga den första vanen, skjuta ett par spankare som kommer mot en i gången, smyga in i gången och spränga resten. Suveränt.Blev lite halvtrött bara när jag stod och smög i gången och plötsligt blir haffad av polisen som kommit remmande bakom ryggen på mig bara för att jag använt raketgevär på stadens gator... men andra gången gick det bra. Nytt frågetecken som dök upp dock: Telefonikonen på kartan försvann när uppdraget var avklarat, men det ringde fortfarande i telefonen. Ingen ´blå ring´ framför telefonen, men jag testade att svara ändå och då fick jag uppdraget ´plocka flest checkpoints med bilen, börja bakom stadion´ igen?? Det har jag ju redan gjort och vunnit? Skumt var ordet...</font> Så är det för mig också (blir lite arg på det ) Obs: samma sak hände också vid telefonuppdragen i SS Redigerad 23 januari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag klarade uppdraget med självmordsbombarna på första försöket, jag lämnade inte parkeringen utan sköt med Uzin och M16. Jag sprängde även en av deras bilar med bazookan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Jag klarade det på 1:a försöket det är bara att kolla på randrn från vilket håll dom kommer och så skjuter man ner dom och sdan spränger man vanarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Det blir så för att man ska kunna leka lite streetrace nån gång, och förbättra sitt reaultat typ, det är inget skumt med det, bara roligt ju /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 från bilens utgångsläge tar man och blockerar gången till vänster. Gå sedan höger och skjut första självmodrs bombaren. Han stär så nära bilen att den fattar eld. Sedan vänder man sig om och kan ta de två vanarna för att sedan ta den vars väg man blockerade. Enkelt. Använd Uzi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 jag sprängde en bil med m16 sedan rusade jag in i samma gränd som den sprängda bilen sen använde jag bilen som skydd samtidigt som jag sprängde enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts