Logi Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Är Hitman 2 och (Delta Force)Black Hawk Down nya spel?? Asså typ inte jätte nya spel...men typ nån månad gammel...typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 båda e sen i våras tror jag.......... eller va det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 okey...tack you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 visst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Är Hitman 2 och (Delta Force)Black Hawk Down nya spel?? skulle vbara säga att ja hade Hitman 2.. och att det var sjukt trisst... till ps2 assså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Är Hitman 2 och (Delta Force)Black Hawk Down nya spel?? Asså typ inte jätte nya spel...men typ nån månad gammel...typ. Delta force har jag ingen aning om... Men Hitman 2(Ett av mina favoritspel)släpptes i September 2002! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Delta force har jag ingen aning om... Men Hitman 2(Ett av mina favoritspel)släpptes i September 2002! vad går Hitman 2 ut på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Du är en klonad lönnmördare (alltså en klon av nån snubbe) sen ska du döda vissa människor typ i princip på varje uppdrag. Faktiskt ganska roande... på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Du är en klonad lönnmördare (alltså en klon av nån snubbe) sen ska du döda vissa människor typ i princip på varje uppdrag. Faktiskt ganska roande... på nåt sätt. Ganska roande? Jätte roande menar du väl? Hitman 2 är sk*t kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hitman 2 äger . Hitman codename 47 är ju hur svårt som helst när man kommer till ca 3 bannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 men är de ingen som vet nåt om Delta Force Black Hawk Down? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Delta Force: Black Hawk Down är väl ganska så nytt. Vet inte exakt men det är ett roligt spel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Delta Force bhd kom ut nånstanns i mitten av 2003... typ mellan Juli och Augusti.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts