(=Madman=) Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag har kommit på ett knep så man kan göra stoppie ( bromsa upp på framhjulet) kanske nån har skrivit eller vet detta men iaf ! du gör så här, brassa på lite fart sen trycker du på den kapp du har att du ställer dig upp sen trycker du in bromsen när du väll e uppe trycker du på gasen men stå upp knappen ska fortfarande vara intryckt , funkar med moppen och mc:n när den e kör vänlig (har en rätt så trimmad ) , crossen funkar inte , jag har klarat 70sec , bästa stället att göra detta på*själv rekommenderar jag flygplatsen* ni som klarat 3 sec era ansiktuttryck e förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag har klarat 12 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Många som visste det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Många som visste det redan Jävligt nödvändigt, jag visst det inte. Det finns andra ställen att spela viktigpetter på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts