SuperSwede Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ja kan hjälpa er med beta testningen iaf Annars så e ja inte så bra på modding... inte alls faktiskt... Kanske måla skins till gubbar men inget annat tyvärr... Har inte ens provat på o måla bilar... kanske nått man kunde börja me?! Har lite erfarenhet från att måla bilar till en gtr mod till F1 2002... Målade en rosa barbie Pagandi Zonda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Varför inte Karlstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Varför inte Karlstad YO! färjestad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 inte för stor inte för liten , helt perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Karlstad, yeah.. Gör det.. Eller gör Säffle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Varför inte Karlstad Eller Kristinehamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Eller sluta tjata om ni inte kan bidra med nåt själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag är kanske inte så bra på modding, men jag kanske kan göra skins om ni ska ha några nyare gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Lägg ner! Det blir ändå inget av det, fattar ni inte det?! Jag ska äta upp mina strumpor om det blir någon Stockholm-mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 3 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag ser att det är mest texturare som anmäler sig det vi behöver en modelerare och någon som kan bygga nya hus och städer (vet ej vad det heter). Kul att få in massa tips om vilka delar av Sverige man kan göra en mod av men det blir lite för mycket. Om ni har nåt att bidra kan ni anmäla er. Om ni har något super bra tips kan ni ju skriva eller ideer(men då skall de vara bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Jag har en idé!!! gör en stad, som en blandning av L.A, Manhattan och någon svensk småstad, och lägg på lite strand, ett strand café och ett lyxhotell på stranden. Det är vad jag kallar shysst stad! (Jag menar bara en liiiiiten del av säderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Ni kan bygga Örnsköldsvik den är ju en liten stad som inte är så svår att bygga tror jag hehehehahahahahhhehehehahah nån som vet nåra bra sidor på ENG som man kan hitta Guider till Modding och sånt:D ?? ///Spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts