curry Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Hej! Surfade lite och fann en berlin mod. Laddade ner trailern på den och det såg lovande ut. Men faen skulle det inte passa fint med en Svensk mod typ Stockholm. Är det några moddare här som är intresserad? Jag själv kan ej modda men jag tänkte att det skulle vara kul. Riktigt kul. Cruisa runt i en Saab och banga lite svenska poliser eller köra getaway i gamla stan. Jag tror att det blir rikitigt svårt att göra en Stockholm mod.. man kunde ju ta en del av stockholm där det inte kräver så mycket arbete. Ah typ. Re5pect is evrything. Eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Hej! Surfade lite och fann en berlin mod. Laddade ner trailern på den och det såg lovande ut. Men faen skulle det inte passa fint med en Svensk mod typ Stockholm. Är det några moddare här som är intresserad? Jag själv kan ej modda men jag tänkte att det skulle vara kul. Riktigt kul. Cruisa runt i en Saab och banga lite svenska poliser eller köra getaway i gamla stan. Jag tror att det blir rikitigt svårt att göra en Stockholm mod.. man kunde ju ta en del av stockholm där det inte kräver så mycket arbete. Ah typ. Re5pect is evrything. Eller vad tycker ni? det skulle va svårt som f´n! helt omöjligt (nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Det är inte alls omöjligt, bara man har tid så är det inget svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) Om varenda Moddare på forumet går ihop och var och en får en uppgift så man fokusera sig på en sak så ska det nog funka.. Tror jag! Redigerad 27 november, 2003 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ok någon person som har kunskap om mapping? texturer? modelering? Vi har rätt mycket svenska texturer vi har ju Svensk helikopter, svenska poliser ovs. Ni som har dessa kunskaper ovan kan ju höra av sig... här på topicen och kom inte med några fåniga kommentarer som "detta är omöjligt" eller kommer med dumma tips som "kan vi inte en göran persson bil", haha jag tror inte det är så många som kommer med såna här fåniga exempel, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 gör kungsholmen de e ju en ön som de ska va på gta + att ja bor där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag aldrig att det kommer att bi någonting av det här. Men vill någon försöka få igång ett sånt projekt, så varsågod! Jag ska inte lägga mig i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Nej jag tror inte det heller men det skulle ju va kungligt om det blev av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jo, jag skulle lugnt tanka den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 stockholm är ett alltför stort områda att göra. gör någon liten del av stockholm, eller någon liten stad som hudiksvall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 stockholm är ett alltför stort områda att göra. gör någon liten del av stockholm, eller någon liten stad som hudiksvall. kungsholmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Håller med det skulle bli svårt men omöjligt är det inte. Tips: lär dig modning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 hellre en Malmö-modd i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 nu ska vi se om denna tråd kommer att bli ett flamewar eller bara läggas ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 nu ska vi se om denna tråd kommer att bli ett flamewar eller bara läggas ner Jag tippar på att den bara kommer att läggas ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jag tippar på att den bara kommer att läggas ner... Japp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Men dettta är INTE omöjligt. Vi kan ju göra en liten del av stockholm. Är det någon här som vill gärna ställa upp? Projektet kommer ju ta en tid. Planering tar ju längst anser jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) kul ide Redigerad 30 november, 2003 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 räkna med mig amigos and senoritas becuze i got big cojones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hade jag kunnat modda så hade jag hoppat med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts