GTA_Sonny_GTA Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 när jag ska trycka på start game på mta så kommer det upp unhandled exception vad menas med det och vad gör man åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Du får inte ha ett moddat VC, de lättaste sättet att fixa till är att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 nej det e inte moddat längre. det funkar ibland men för det mesta så komer det upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Du får inte ha ett moddat VC, de lättaste sättet att fixa till är att installera om Vad menar du med att man inte får ha ett moddat VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Vad menar du med att man inte får ha ett moddat VC? Man kan inte ha ett moddat vc om man ska köra mta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Man kan inte ha ett moddat vc om man ska köra mta . ... okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Ursäkta för att dra up en gammal tråd såhär men ja har samma problem fast jag får det när ja ska köra vanliga vc, utan modning. Den laddar in spelet o helt plötsligt får ja "unhandled exception". Jag har instalerat gtaT om de kan ha me saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Prova att ta bort alla codecs, det funkade för mig,. vart skit glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 Prova att ta bort alla codecs, det funkade för mig,. vart skit glad Ursäkta för denna något "n00biga" fråga men vilka codecs? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 de händer ibland när man typ moddat fel eller nya uppdrag,mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts