comfy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) vad ska jag skriva där jag har ringat in? Redigerad 27 november, 2003 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 vad ska jag skriva där jag har ingat in? Antingen så är adressen felaktig eller upptagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men jag vill creata en sida som heter www.xorzsajten.tk vad ska jag skriva i den rutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) den rutan du pekar på ska du skriva din riktiga adress alltså tex, ninthgate.mine.nu/~x0rz Redigerad 27 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) då skriver jag nithgate då förresten varför kan jag inte komma in på min ninthgate står att jag inte har rättigheter eller nåt sånt FUNKADE INTE ATT SKRIVA NINTHGATE!!!! Redigerad 27 november, 2003 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 då skriver jag nithgate då förresten varför kan jag inte komma in på min ninthgate står att jag inte har rättigheter eller nåt sånt FUNKADE INTE ATT SKRIVA NINTHGATE!!!! men du måste bli medlem på ninthgate, ladda upp din HTML filer och mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 men du måste bli medlem på ninthgate, ladda upp din HTML filer och mm jag e redan medlem på ninthgate men den verkar vara konstig för mig för jag kan inte komma i på sidan och kolla vad jag har lagt in och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag e redan medlem på ninthgate men den verkar vara konstig för mig för jag kan inte komma i på sidan och kolla vad jag har lagt in och sånt men har du nån sida i Spray eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Det första du måste ha är en host Jag kan inga i huvudet men om du har comhem så får du en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Där ska du skriva in din nuvarande adress...! dot.tk är en "snabbdomainsida" och inget webbhotell om du trodde det alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts