kariya Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Men då... Varför? Kastar du skit åt skribb får du skit tillbaka fattar du väl! Förresten behöver du inte hitta ett nytt forum, ha bara ingen kontakt med skribb ffs... jo du tror väl inte han kommer lägga de bakom sej? jag kommer bli utfryst för de finns för många skribb kompsiar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jo du tror väl inte han kommer lägga de bakom sej? jag kommer bli utfryst för de finns för många skribb kompsiar här Det finns andra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jo du tror väl inte han kommer lägga de bakom sej? jag kommer bli utfryst för de finns för många skribb kompsiar här Du behöver ju inte tänka så . Tänk party party, Festa Festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jo du tror väl inte han kommer lägga de bakom sej? jag kommer bli utfryst för de finns för många skribb kompsiar här Precis som Freaket säger! Enough med skribbdiskussionen nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 ursäkta mig.. men jag har bara hört. tjat tjat.. att skribb e temporärt bannad.. iaf. va hultan sa för några månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Du behöver ju inte tänka så . Tänk party party, Festa Festa ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 ursäkta mig.. men jag har bara hört. tjat tjat.. att skribb e temporärt bannad.. iaf. va hultan sa för några månader sen kan han inte komma tillbaka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Tmporärt är väl en viss tid? Då kommer han ju tillbaks...om han vill. men enugg deskosions Redigerad 29 november, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts