the-copy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 8-bit är kultur.. Kultur är aeg! Alltså är nintendo 8-bit aegz0r! näe. SEGA 8-bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 8-bit är min barndom Varje morgon spelade jag zelda och när mamma ropa så sa jag "vänta, ska bara dö först". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 X-Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vilka minen man har med sitt Super Nintendo. Donkey Cong Country det var tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 ps2 såklart...skulle inte velja ha nåt annat...har haft 64 eller har de undanstoppat och är nog den näst bästa konsollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Helt klart Xbox.Bara för att man kan ha film på disken.Och säg inte nej nu för jag har en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Sega! .. Sonic aeger mario.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 (redigerad) får väl bli GC mademan: dom är lika bra! Redigerad 28 november, 2003 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 PSX! Minnen, minnen, som aldrig bleknar! Mitt gamla ruttna PSX från -97! Fick stå och starta om i en timme innan GTA London funkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 det står mellan Snes och Nes, båda är ju klassiker! Det blir nog Snes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Null Vote... det ska vara PC, inget annat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 de flesta verkar tycka om klassiker Tycker ni PC äger så ska ni inte skriva häR! Jag bryr mig inte om om ni gillar PC mer än en konsol, jag vill veta vilken konsol ni gillar mest! är det så svårt att förstå? f*n! Jag får mjäll utav erat tjat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 de flesta verkar tycka om klassiker Tycker ni PC äger så ska ni inte skriva häR! Jag bryr mig inte om om ni gillar PC mer än en konsol, jag vill veta vilken konsol ni gillar mest! är det så svårt att förstå? f*n! Jag får mjäll utav erat tjat men snälla...man får väl säga va man tycker...om man tycker pc är bättre så hakka inte upp dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 läs igenom posten noggrant igen..... De stod: om du tycker pc äger så ska ni inte skriva här! alltså menas det att jag inte bryr mig om ni tycker om pc mer än en konsol. jag undrar bara VILKEN konsol som ni tycker bäst om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Den hederliga GameCuben sviker en aldrig.... som egentligen är ett rätblock... har mätt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 (redigerad) Nes, Snes, 64, Gamecube.... Jag e nintendo knarker Nintendo e nog det äldsta företaget iaf... över 100 år gammalt Varför folk gillar Halo på xbox så mycket fattar jag inte... Det är så himla tråkigt spel så jag vill hänga mig Edit: Gta fan1 skrev i början av posten: Ps2 flest spel kommer dit... Då säger jag: Kvalitet över kvantitet, vote nintendo! Redigerad 27 december, 2003 av Eddeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 De stod: om du tycker pc äger så ska ni inte skriva här! Och var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts