KAISERofGTA Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Hjälp mig, nu har jag köpt ny dator för en vecka sen, installerade gtavc men efter ca en minut blir grafik helt konstig (som om picasso hade målat det, helt kantiga grejer) så man kan inte se nåt typ. Vad kan det vara? processorn är en 2800+ och grafikkortet är Geforce FX5600! Kan nån hjälpa mig? (skivan är bränd, men vet ej om det är crackat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ladda ner patchen till vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ja vet itne ...men det kanske är för att den är bränd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Gör så här: Köp spelet, om det fortfarande inte funkar, då kan du börja oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 wearz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 skivan funkar perfekt på min polares data, han har ändå sämre dator än vad jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Gör så här: Köp spelet, om det fortfarande inte funkar, då kan du börja oroa dig. Haha Sköön förklaring Tobbe!! Så enkelt är det altså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 har testat ändra upplösingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KAISERofGTA Skrivet 28 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jag hittade en patch med en bild, det var exakt det problemet, men jag kunde inte "installera" patchen!! brorsan trodde att det var för att den redan var patchad med en annan patch, om jag måste få tag i orginalet, hur får jag den isåfall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 du köper det... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Det spelar ingen roll om det är en kopia eller orginal, du behöver den senaste versionen av Vice City...! Du kan ladda ner VC Patch 1.1 här på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Det står på gtasajten att man inte ska instalera patchen om man inte ahhr detta problem. Men va händer om man gör de ändå? Ja behöver liksom instalera patchen för att en mod ska funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Det står på gtasajten att man inte ska instalera patchen om man inte ahhr detta problem. Men va händer om man gör de ändå? Ja behöver liksom instalera patchen för att en mod ska funka! Jag installerade patchen fast jag inte behövde, det hände ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cuban_Lord Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag installerade patchen fast jag inte behövde, det hände ingenting. Det gorde jag me!det hände inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Schysst! Då vet ja de Då behöver ja bara instalera om vc pga att nått harhänt så de skiter sig me laddningen. Nån modd som inte stämmer eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts