Playstationman Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 På uppdrag 20 så klara jag först sjukhuset men sen ska man köra till ett ställe. Det står att man ska look up. Jag har förstått det som att låsa upp men jag hittar inte något att låsa upp. Vad är det jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Look up= Titta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 26 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 26 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Men vad ska jag titta efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 En ledtråd! (Har inte spelet, så jag vet inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 26 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 men någon annan då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 27 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 jag klarade det. Man skulle låsa upp en garage dörr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts