The insect Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 På GTA vc är det nåt konstig sak som händer (på ps2 i data vet jag inte) När man har dött så börjar man vid sjukhusen ju.... men ibland på andra ön när man har dött så börjar man utanför den stora arenan man kör bilracen på. Varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 På GTA vc är det nåt konstig sak som händer (på ps2 i data vet jag inte) När man har dött så börjar man vid sjukhusen ju.... men ibland på andra ön när man har dött så börjar man utanför den stora arenan man kör bilracen på. Varför är det så? Gör man så, det har då aldrig hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 finns en likadan tråd om detta nånstans i detta enorma forum, förstår att du inte orkade leta men det är mest en bugg i spelet tror jag det skrevs i förra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts