SAAB Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Den är ju mycket bättre skriven än du nånsin kan skriva det är de väl inte...kan skriva femtiofem tusen gånger bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 bevisa det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Säger bara att Windows 2000 PRO är bäst.. Köp det passar utmärkt till spel och program. XP kan ju hoppa i sjön eftersom de är ett riktigt skit operativ system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 hm.. Vissa spel vägrar funka på 2000. XP blir bäst för spel.... men 2000 är bäst som WS Och, du curry! Alla har olika åsikter se bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jag hade tänkt skaffa Linux. Så jag vill veta vilken sida man kan skaffa det på? Och så har jag några fler frågor. 1. Kan man köra Linux samtidigt som man kör Windows XP Professional? 2. Är FreeBSD bra? 3. Är Linux svårt, är det en "programmeringskonsoll" helt enkelt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 Jag hade tänkt skaffa Linux. Så jag vill veta vilken sida man kan skaffa det på? Och så har jag några fler frågor. 1. Kan man köra Linux samtidigt som man kör Windows XP Professional? 2. Är FreeBSD bra? 3. Är Linux svårt, är det en "programmeringskonsoll" helt enkelt eller? 1. Du kan inte ha igång två operativsystem samtidigt, men du kan ha båda installerade. Bara du lägger linux på en annan partion eller hdd. 2. FreeBSD... Ja, det är bra, men jag skulle inte rekomendera det till vanliga persondatorer. FreeBSD är bäst till servrar och brandväggar, eftersom det räknas som världens säkraste os. 3. Nej, egentligen inte. Du kanske hört talas om olika distrubitioner (stavning?) till linux? Det är ungefär som olika versioner av windows, t.ex. 2000, ME, XP, osv. Det finns avancerade distrubitioner som Slackware, och det finns enkla distruibtioner som Xandros Desktop eller Red Hat. (Skaffa inte Red Hat, det suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts