Jump to content

operativ system

3reZZ
 Share

Recommended Posts

konstigt 

men du kan väll gå in på sweclockers och skriva en tråd i UNIX forumet och i den tråden skriver du:

"

LINUX ÄR SÄMST!!!!

DET ÄR DÅLIGT!!!

DET FINNS INTE LIKA MÅNGA SPEL TILL DET SOM DET FINNS TILL WINDOWS!!! ARGH!!! JAG SOM TRODDE ATT LINUX VAR TILL FÖR SPEL!!!! ARGH!!! FY F*N VAD JAG HATAR LINUX!!! JAG ÄR EN MEGA IDIOT INTE SENS HAR PROVAT LINUX!! MED JAG ANVÄNDER MIN SVULLNA VALNÖT TILL HJÄRNA OCH KONSTATERA ATT LINUX SUGER PGA ATT DET ÄR GRATIS!! JAG ÄR DUM I HUVE!!!! ARGH!!!!!! TEH TEH TEH TEH!!!

"

du får nog lite krititk, och det bliravstängningar för några.

med du våger förståss för du vet, igentligen, att linux är stabilare, säkrare och snabbare än windows.

Du kan ju skriva de själv...tro inte att ja skriver nåt som nån annan har gjort... och linux är skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men lägg av nu, du bara lurar killen! ^_^

Linux är ingen spelmaskin och mycket krångligt för en nybörjare!

Linux är jävligt bra som server och bra för att vara gratis, men någon spelmaskin är det inte!

finns folk som inte bara spelar på sin dator. jag har 2 spel som jag lirar IBLAND! Mafia å GTA2. Och att linux är gratis så behöver det inte betyda att de e skit.

som att säga :"äh mina julklappar e skit för jag betalar inte för dom, de gör mina föräldrar."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ju skriva de själv...tro inte att ja skriver nåt som nån annan har gjort... och linux är skit...

Varför skulle han gå och skriva det när det inte är hans åsikter han skriver?

Det är ju dina och han har ju formulerat inlägget bra till dig också!

Angående spel så går det att köra dom flesta så haka inte upp er på att spelen inte funkar för att det gör dom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle han gå och skriva det när det inte är hans åsikter han skriver?

Det är ju dina och han har ju formulerat inlägget bra till dig också!

Angående spel så går det att köra dom flesta så haka inte upp er på att spelen inte funkar för att det gör dom!

varför ska ja skriva nåt som ja inte skrivit själv??? kanske vill dikta ihop mina meddelande själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor