SAAB Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 konstigt men du kan väll gå in på sweclockers och skriva en tråd i UNIX forumet och i den tråden skriver du: " LINUX ÄR SÄMST!!!! DET ÄR DÅLIGT!!! DET FINNS INTE LIKA MÅNGA SPEL TILL DET SOM DET FINNS TILL WINDOWS!!! ARGH!!! JAG SOM TRODDE ATT LINUX VAR TILL FÖR SPEL!!!! ARGH!!! FY F*N VAD JAG HATAR LINUX!!! JAG ÄR EN MEGA IDIOT INTE SENS HAR PROVAT LINUX!! MED JAG ANVÄNDER MIN SVULLNA VALNÖT TILL HJÄRNA OCH KONSTATERA ATT LINUX SUGER PGA ATT DET ÄR GRATIS!! JAG ÄR DUM I HUVE!!!! ARGH!!!!!! TEH TEH TEH TEH!!! " du får nog lite krititk, och det bliravstängningar för några. med du våger förståss för du vet, igentligen, att linux är stabilare, säkrare och snabbare än windows. Du kan ju skriva de själv...tro inte att ja skriver nåt som nån annan har gjort... och linux är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 suck det är ju så du tycker, att allt är skit för att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hellre linux än windows om någon ska vara kvar Men lägg av nu, du bara lurar killen! Linux är ingen spelmaskin och mycket krångligt för en nybörjare! Linux är jävligt bra som server och bra för att vara gratis, men någon spelmaskin är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 det skulle lätt vara ett bra, om inte bätte OS för spel, om spelan var gorda för Linux, nu är det ju inte så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 the copy e knäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 MS-DOS =Stabilt MS-Dos Crashar alldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Com2 Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Hmm, XP är så klart bäst för spel!!!!! Men annars har jag Linux, Jag har delad partion vet ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Hmm, XP är så klart bäst för spel!!!!! De é många gamla spel som ej funkar på XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Men lägg av nu, du bara lurar killen! Linux är ingen spelmaskin och mycket krångligt för en nybörjare! Linux är jävligt bra som server och bra för att vara gratis, men någon spelmaskin är det inte! finns folk som inte bara spelar på sin dator. jag har 2 spel som jag lirar IBLAND! Mafia å GTA2. Och att linux är gratis så behöver det inte betyda att de e skit. som att säga :"äh mina julklappar e skit för jag betalar inte för dom, de gör mina föräldrar." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) då kan du liak gärna gå över till Linux helt, för att det går säker att spela dom där med winex spacepig: jo du, det ska du se att det gör Redigerad 2 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Du kan ju skriva de själv...tro inte att ja skriver nåt som nån annan har gjort... och linux är skit... Varför skulle han gå och skriva det när det inte är hans åsikter han skriver? Det är ju dina och han har ju formulerat inlägget bra till dig också! Angående spel så går det att köra dom flesta så haka inte upp er på att spelen inte funkar för att det gör dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Varför skulle han gå och skriva det när det inte är hans åsikter han skriver? Det är ju dina och han har ju formulerat inlägget bra till dig också! Angående spel så går det att köra dom flesta så haka inte upp er på att spelen inte funkar för att det gör dom! varför ska ja skriva nåt som ja inte skrivit själv??? kanske vill dikta ihop mina meddelande själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 då kan du liak gärna gå över till Linux helt, för att det går säker att spela dom där med winex spacepig: jo du, det ska du se att det gör gör det säkert, men vet inte om min dator på 266 mhz pallar mafia. gta2 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rgames Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Man kan NÄSTAN få alla spel att funka på XP man ändra bara kompibilitets läget! (stavning) XP e bäst! GO XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Man kan NÄSTAN få alla spel att funka på XP man ändra bara kompibilitets läget! (stavning) XP e bäst! GO XP Jag hra ett spel som man måste ha Windows 95 för att installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Men lägg av nu, du bara lurar killen! Kalla mig inte kille! ( ) *edit* dessutom är jag 1år äldre än han Redigerad 5 december, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Kalla mig inte kille! ( ) *edit* dessutom är jag 1år äldre än han Jo Hultan du får säga tjejen! F*n vad respektlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 varför ska ja skriva nåt som ja inte skrivit själv??? kanske vill dikta ihop mina meddelande själv... Den är ju mycket bättre skriven än du nånsin kan skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jo Hultan du får säga tjejen! F*n vad respektlöst. men det lät faktisk som om jag skulle vara nån 8åring som inte fattar nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Du kan ju skriva de själv...tro inte att ja skriver nåt som nån annan har gjort... och linux är skit... linux är mkt stabilare tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts