the-copy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 vad var det som inte stämde med mitt? 'finns inte alls lika stort programutbud som till windows' tveksamt, och sämre stöd för spel, vad menar du med stöd? Och linux är användar vänligt, Xandros desktop t.ex. mycket användar vänlig dist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 där ser ni...det som hultan sa stämmer bra...så varför säger ni att det stöder alla spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Själv har jag Windows 98 (inte Special Edition :'( ), tycker inte det är något fel på det. Jag skulle inte villa ha något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 där ser ni...det som hultan sa stämmer bra...så varför säger ni att det stöder alla spel??? det gör inte windows heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Själv har jag Windows 98 (inte Special Edition :'( ), tycker inte det är något fel på det. Jag skulle inte villa ha något annat Hehe, SE står för "Second Edition", inte "Special Edition". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 det gör inte windows heller ha många mer i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 konstigt men du kan väll gå in på sweclockers och skriva en tråd i UNIX forumet och i den tråden skriver du: " LINUX ÄR SÄMST!!!! DET ÄR DÅLIGT!!! DET FINNS INTE LIKA MÅNGA SPEL TILL DET SOM DET FINNS TILL WINDOWS!!! ARGH!!! JAG SOM TRODDE ATT LINUX VAR TILL FÖR SPEL!!!! ARGH!!! FY F*N VAD JAG HATAR LINUX!!! JAG ÄR EN MEGA IDIOT INTE SENS HAR PROVAT LINUX!! MED JAG ANVÄNDER MIN SVULLNA VALNÖT TILL HJÄRNA OCH KONSTATERA ATT LINUX SUGER PGA ATT DET ÄR GRATIS!! JAG ÄR DUM I HUVE!!!! ARGH!!!!!! TEH TEH TEH TEH!!! " du får nog lite krititk, och det bliravstängningar för några. med du våger förståss för du vet, igentligen, att linux är stabilare, säkrare och snabbare än windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag tykcer.. Windows e mycke sköönare.. än linux. Linux e konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) windows är mer konsigt linux är det skönaste som finns Redigerad 2 december, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 neehe inte alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 neehe inte alls.. Windows är ju en liten klumpbit som inte startar allt på en gång.... Därför väljer jag Soffkudden Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 den främsta anledningen är att det inte är från m$ näe, jag bara skojjade, men nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Kan inte hålla med dig där Zyber Det finns tre program som i särklass krossar alla andra program och det är Adobe Photoshop, Office-familjen och Internet Explorer! Vote: Windows XP, det är bra och har ett stort stöd för de flesta spel. Linux är sämst för spel och krånglar mycket! Adobe Photoshop: GIMP krossar det mesta.... Office: Openoffice om du ska betala lite så Staroffice.... Internet Explorer: Mozilla, Konqueror och Wine som kan emulera IE.... Windows XP är bra.... Men kommer aldrig att bli i samma klass som Linux. Redigerad 2 december, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 jag ogillar GIMP. men wine kan ju emulea Photoshop, så det är inga problem. Linux är både snabbare och säkrare än windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Xp blir bäst för spel! Men även w2k täcker dom flesta spel! 9x suger! inte stabilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Xp blir bäst för spel är det verkligen det ? ser hur alla håller på här på forumet.. med patchar hit å dit.. t.ex. vad e det som e problemet ser bara gubbarna som springer å skjutert.. aha det e det jag hade det xo fölrut.. gå in å ladda den patchen.. å blablalblalblal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Hellre Xp än "skit98" som tiltar hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 hellre linux än windows om någon ska vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 använder inte LINUX så mycket, men gillar de iaf har surfat mycket med LINUX å inte ett anda spyware eller reklam på datorn ännu vilket drabbar windows direkt linux har iaf aldrig hängt sig eller krashat för mig kör 200 mhz under minimumkraven å de flyter på skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 prova att installera XP på en 200mhz och se vad som händer.. BSOD gissar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts